Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...


Sign in to follow this  
eCO-_-

Bindy na Bronie ( CS 1.6 )

Recommended Posts

"glock" - Pistolet Glock18

 

"usp" - Pistolet USP 45 Tactical

 

"p228" - Pistolet P228

 

"deagle" - Pistolet Desert Eagle

 

"fn57" - Pistolet Five-Seven

 

"elites" - Pistolety Dual Beretta 96g Elite

 

"m3" - Strzelba (shotgun) Benelli m3 super90

 

"xm1014" - Strzelba (shotgun) Benelli XM1014

 

"tmp" - Pistolet maszynowy TMP

 

"mac10" - Pistolet maszynowy Mac-10

 

"mp5" - MP5 Navy

 

"ump45" - UMP 45

 

"p90" - P90 SMG

 

"galil" - Karabin Galil

 

"famas" - Karabin Famas

 

"ak47" - Karabin szturmowy AK-47 Kałasznikow

 

"m4a1" - Karabin szturmowy M4A1

 

"sg552" - Karabin szturmowy SIG SG-552

 

"aug" - Karabin szturmowy Steyr Aug (Bullup)

 

"scout" - Karabin Snajperski Steyr Scout

 

"sg550" - Karabin snajperski SIG SG-550

 

"awp" - Karabin Snajperski Arctic Warfare Magnum (AWM/AWP)

 

"g3sg1" - Karabin snajperski H&K G3/SG-1

 

"m249" - Ciężki Karabin Maszynowy M249

 

"primammo" - amunicja do broni podstawowej (karabin)

 

"secammo" - amunicja do broni dodatkowej (pistolet)

 

"vest" - Kamizelka

 

"vesthelm" - Kamizelka + Hełm

 

"defuser" - narzędzia do rozbrajania bomby (dla CT)

 

"nvgs" - noktowizor

 

"shield" - tarcza (dla CT)

 

"flash" - granat oślepiający

 

"hegren" - granat HE (odłamkowy, czy jak tam kto woli wybuchowy)

 

"sgren" - granat dymny

 

Poniżej znajdują się przykłady:

 

bind "F5" "deagle"

bind "F6" "usp"

bind "F7" "glock"

bind "F8" "famas"

bind "F9" " galil"

bind "F10" "m4a1"

bind "F11" "ak47"

bind "F12" "awp"

 

Poradnik skopiowany, ale myślałem, że warto przypomnieć podstawy / Dodalem Kilka Rzeczy.

 

http://www.boradcounterstrike.pun.pl/cs--przydane-bindy--co-to-jest-bind-23.htm

Edited by eCO-_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

temat_zamkniety.png
Powód: Zamykam.

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami.
Administracja CSowicze.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By terrorist0p
      Aktualizacja CS:GO 10.10.2019
      MISC
      w ramach eksperymentu niektórzy nowi gracze będą ograniczeni tylko do meczów uproszczonych lub deathmachów, dopóki nie osiągną rangi 2 naprawiono pasek zdobytego doświadczenia, który nie wypełniał się do końca po awansie naprawiono sekwencję zamykania oficjalnych serwerów podczas przechodzenia do najnowszej wersji Mapy
      Dust2
      naprawiono błąd związany z VPhysics Nuke
      naprawiono błąd związany z VPhysics usunięto niewidzialną kolizję, która mogła zablokować strzały między rampą a toxikiem na bombsicie B Vertigo Bombsite A
      usunięto wózek widłowy w dolnej części dolnej rampy A lekko zwężono przejście prowadzące do dolnej rampy A usunięto szczeliny w drewnianym ogrodzeniu przy dźwigu na A dodano nową odnogę od rusztowania do bombsite’u A rozszerzono rusztowanie usunięto dolne wyjście z rusztowania zamknięto jedno z przejść z pomieszczenia z windą CT do bombsite’u A przeniesiono stos kartonowo-gipsowych płyt z pomieszczenia z windą na bombsite A Bombsite B
      poszerzono wejście z respa CT na bombsite B dodano barierki dookoła zewnętrznych części bombsite’u B Inne
      usunięto powodowany przez HVAC ciemny kąt w okolicy respa terro usunięto drzwi na midzie i poprawiono geometrię mida usunięto szczeliny w workach z piachem na dolnej rampie A zmieniono kolor skrzyń na bombsite’ach na czerwony usunięto skrzynie na respie CT rozjaśniono wewnętrzne oświetlenie na mapie  
       
       
    • By terrorist0p
      Trzeba skompilować plugin:
       
      Edycja pliku motd.txt na naszym serwerze (csgo/motd.txt)
      Tworzenie pliku motd.php (csgo/motd.php)
       
       
      Autor pluginu: Sheepdude
    • By terrorist0p
      Akcja VIP jest bardzo prosta, otóż każde 10h spędzone na serwerze równa 10 dni FREE VIPA.
      Zacznijmy od tego co posiada VIP?:
      PREFIX przed nickiem VIP Przywitanie oraz pożegnanie przy wejściu i wyjściu na serwer 120HP + 50KEVLARU (Nie zawsze padasz na strzała) Za zabójstwo i HS dostajesz 5 i 10 HP ale nie możesz uzbierać więcej jak 130HP Dostęp do komendy !gloves Widoczność na liście !vips Pisanie wiadomości w HUD VIP'a każdy może odebrać jednorazowo!
      Co zrobić, aby otrzymać VIP'a? To proste! Wyślij w odpowiedzi do tematu dane wg wzoru:
       
    • By terrorist0p
      Parametry startowe, config (autoexec), ustawienia oraz bindy
      Przykładowe parametry startowe:
      -console - automatyczne uruchomienie konsoli po włączeniu gry -novid - wyłącza intro podczas włączania gry, a tym samym przyśpiesza jej uruchomienie -tickrate 128 - ustawia tickrate 128 na serwerze lokalnym, który docelowo wynosi 64 -full / -fullscreen - otwiera grę w pełnym oknie -windowed - otwiera grę w oknie -noborder - wyłącza obramowanie gry, gdy uruchamiamy ją oknie. -w liczba - określa szerokość wielkości okna gry -h liczba - określa wysokość wielkości okna gry -refresh - ustawia częstotliwość odświeżania monitora -lv - tym parametrem zmniejszamy przemoc w CS;GO, postacie zamiast umierać, padają z rękami założonymi za głowę -nod3d9ex - komenda ta wyłącza pewne funkcje Directx 9 -nojoy - wyłącza wsparcie dżojstiku w grze +exec autoexec.cfg - wskazuje plik config, który ma się automatycznie wczytać podczas uruchamiania gry +cl_forcepreload 1 - Wymusza ładowanie wszystkich tekstur przed wejściem na serwer Autoexec
      Plik config to ręcznie stworzony plik konfiguracyjny, który będzie wczytywany do gry za pomocą komendy +exec autoexec.cfg. Plik ten jest o tyle ważny, że dzięki niemu w jednym miejscu będziemy przechowywali ustawienia naszego celownika, dźwięków, aliasów, itd. Dzięki temu unikniemy sytuacji, w której cały czas musimy wpisywać dane komendy do konsoli, chcąc dostosować grę do własnych ustawień. Dodatkowo pozwala to na łatwiejsze zarządzanie komendami, bowiem wystarczy ją usunąć z pliku. W przypadku cofnięcia jej z konsoli, należy znać jej wartość domyślną, czego dzięki autoexec.cfg unikamy.

      Chcąc stworzyć plik autoexec (config) przechodzimy do folderu \cfg\ w którym znajdują się wszystkie pliki config, przykładowo: „Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cfg\".
      Następnie kopiujemy dowolny plik z zakończeniem .cfg na pulpit, tam zmieniamy jego nazwę na autoexec.cfg . Na samym końcu dopisujemy host_writeconfig i przenosimy przygotowany plik ponownie do folderu \cfg\.
      Celownik:
      cl_crosshairstyle - ustala rodzaj celownika 1-5 cl_crosshairsize - ustala wielkość naszego celownika cl_crosshairgap - ustala przerwę między kreskami w celowniku cl_crosshairthicknes - ustala grubość naszego celownika cl_crosshairdot 1/0 - włącza/wyłączą kropkę w celowniku cl_crosshairalpha - ustala przeźroczystość celownika cl_crosshaircolor_b 0-255 - nasycenie koloru niebieskiego cl_crosshaircolor_r 0-255 - nasycenie koloru czerwonego cl_crosshaircolor_g 0-255 - nasycenie kolory zielonego Radar:
      cl_hud_radar_scale - ustala wielkość radaru cl_radar_always_centered 0/1 - wyśrodkowanie radaru, przy czym 0 usuwa czarne tło wokół radaru cl_radar_scale - skala radaru/ustala pole widzenia na radarze cl_radar_icon_scale_min - wielkość znaczników graczy, bomby na radarze cl_radar_rotate 0/1 - obracanie radaru Dźwięk:
      volume - ustala ogólną głośność gry snd_mixahead - ustala opóźnienie dźwięku voice_scale - ustala poziom głośności komunikacji głosowej voice_mixer_volume - ustala poziom głośności twojego mikrofonu voice_enable 1/0 - włącza/wyłączą komunikację głosową w grze lobby_voice_chat_enabled 1/0 - włącza/wyłącza komunikację głosową w poczekalni Mysz:
      sensitivity - ustala czułość myszki zoom_sensitivity_ratio_mouse - ustala czułość myszki podczas celowania m_customaccel 1/0 - włącza/wyłączą akcelerację myszki Interfejs HUD:
      hud_scaling - ustala wielkość hud cl_hud_radar_scale - ustala wielkość radaru cl_hud_color 1-9 - ustala kolor hud cl_hud_background_alpha - ustala przeźroczystość hud cl_hud_bomb_under_radar - pokazuje ikonę bomby pod radarem cl_hud_healthammo_style - styl wyświetlania ilości zdrowia cl_showloadout 1/0 - włącza/wyłączą pokazywanie ekwipunku po prawej stronie ekranu cl_hud_playercount_showcount 1/0 - włącza/wyłączą wyświetlanie żywych graczy zamiast awatarów cl_loadout_colorweaponnames 1/0 - zmienia kolor wyświetlanej nazwy broni po prawej stronie na ekranie cl_showfps 1/2/3/4 - włącza informacje o FPS w lewym górnym ekranu gry. net_graph 1-3 - włącza informacje o naszych FPS, pingu, tickrate serwera net_graphpos - ustala pozycję net graph net_graphproportionalfont 0.5-1.0 - ustala wielkość czcionki net graph net_graphheight - ustala miejsce net graph fps_max - ustala maksymalną ilość FPS w grze Inne:
      cl_autowepswitch 1/0 - wyłącza/wyłącza automatyczną zmianę broni, gdy ją podniesiemy z ziemi cl_disablehtmlmotd 1/0 - wyłącza/wyłącza okno powitalne podczas dołączania na serwer cl_showpos 1/0 - wyświetla twoją prędkość oraz współrzędne na mapie cl_mute_enemy_team 0/1 - włącza/wyłącza komunikację na czacie z graczami z przeciwnej drużyny cl_righthand 1/0 - ustawia broń w prawej lub w lewej ręce Bindy
      Szybkie wyciąganie granatów:
      bind "klawisz" "use weapon_knife; use weapon_flashbang" bind "klawisz" "use weapon_knife; use weapon_hegrenade" bind "klawisz" "use weapon_knife; use weapon_smokegrenade" Szybkie wyrzucanie bomby:
      bind "klawisz" "use weapon_c4;drop" Pokazywanie bomby:
      bind "klawisz" "+paka" alias +paka "gameinstructor_enable 1;" alias -paka "gameinstructor_enable 0;" Przybliżanie radaru:
      bind "klawisz" "+radar" alias "+radar" "+use; cl_radar_scale 0.6" alias "-radar" "-use; cl_radar_scale 0.4" Włączanie lub wyłączanie czatu głosowego:
      bind "klawisz" "mute0" alias "mute1" "voice_enable 0;say_team Muted;alias mute0 mute2" alias "mute2" "voice_enable 1;say_team Unmuted;alias mute0 mute1" alias "mute0" "mute1"  
      Źródło: eurogamer
    • By terrorist0p
      Wzór:
      Tytuł propozycji (czego dotyczy) Opis propozycji (na czym ma polegać, co ma robić) Linki/Załączniki do wzorników:  
      W nazwie/tytule tematu propozycji powinna znajdować się informacja w kwadratowych nawiasach np. [Mapa] nazwa_mapy
      **** Należy zastosować się do powyższego wzoru, w przypadku niezastosowania się do wzoru propozycja może zostać natychmiastowo odrzucona przez moderatora. ***
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.