Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Sign in to follow this  
Mikrus

[CoD:Mw3 4001lvl] Regulamin serwera

Recommended Posts

1. Zasady ogólne.
1.1 Zanim wejdziesz na serwer ........ CoD Mod 4001, zapoznaj się z poniższym regulaminem.
1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania!
1.3 Osobami odpowiedzialnymi za porządek na serwerze są administratorzy i wszyscy gracze.
1.4 Za złamanie dowolnego punktu z regulaminu grożą konsekwencje,które są zawarte w 5 punkcie.

 

2. Rozgrywka
2.1 Na serwerze zakazane jest używanie wszelkiego typu "wspomagaczy".

2.2 Zakaz używania 2 rodzajów naboji na dmg.

2.3 Zabrania się wykorzystywania bugów serwera.
2.4 Obowiązkiem gracza, jest wykonywanie celi mapy.
2.5 Nicki ze słowami wulgarnymi są zabronione.
2.6 Zakazane jest reklamowanie stron internetowych oraz innych serwerów (ts3, cs, ventrilo itp).
2.7 W sprawie cheaterów, łamania regulaminu zgłoś się do admina pisząc na u@ (pisanie na zwykłym say, mówienie poprzez mikrofon grozi banem) lub na forum ..........
2.8 Zabrania się wchodzenia na tekstury.
2.9 Zakazuje się robienia resp killa (Strzelanie na końcu rundy na resp przeciwnika).
2.10 Nie wolno rashować przed upływem 5 sek. od rozpoczęcia rundy czyli przed 1:55.
2.11 Zabrania się używania broni na invisible.
2.12 Zakaz blokowania replikami przejść.

 

3. Zachowanie graczy oraz adminów.
3.1 Zabranie się obrażania graczy/adminów lub ich rodziny.
3.2 Mikrofonu mogą używać osoby po mutacji.
3.3 Zakazane jest nadużywanie mikrofonu (krzyczenie itp.)
3.4 Zabrania się nadmiernego przeklinania.
3.5 Zabronione jest używanie trzeszczącego mikrofonu.
3.6 Zabrania się spamowania na say.
3.6 Zakazane jest podpowiadanie na serwerach głosowych( Skype, TeamSpeak i innych ).
3.7 Zabrania się umyślnego przeszkadzania swojej drużynie.
3.8 Zakaz rashowania

 

4. Regulamin Administratora.
4.1 Każdy admin ma obowiązek znać regulamin serwera.
4.2 Admin ma służyć pomocą, dlatego odpowiada na wszelkie pytania graczy dotyczące serwera.
4.3 Jeżeli gracz zgłasza, że ktoś gra nieuczciwie, admin ma obowiązek to sprawdzić.
4.4 Zakaz zmiany mapy bez uprzedniego zrobienia głosowania.
4.5 Admin to także gracz, nie ma prawa wywyższać się swoją rangą. Zakaz slapowania czy zgładzenia gracza za zabicie admina.Grozi to utratą stanowiska.
4.6 Admin jak i zwykły gracz nie powinien nadużywać i spamować na say.
4.7 Admin nie może karać bezpodstawnie.
4.8 Jeżeli admin używa wspomagaczy, inny administrator ma prawo go zbanować.
4.9 Admin nie wyzywa, nie klnie, nie obraża.
4.10 Admini nie są nieomylni, możesz zgłosić skargę na ich zachowanie pisząc na forum ......... w odpowiednim dziale i wzorem.
4.11 Obowiązkiem admina jest pilnowanie porządku na serwerze.

 

5. Kary
5.1 Używanie wszelkiego rodzaju wspomagaczy - SSy+Automatyczny ban.
5.2 Obrażanie - Kick/ban do 3h
5.3 Reklamowanie - perm
5.4 Wchodzenie na tekstury mapy - Ban na 30 minut
5.5 Utrudnianie gry swojej drużynie - Kick/ban do 30 minut
5.6 Zabijanie zakładników - Kick/ ban do 30 minut
5.7 Zgłaszanie cheatera na say - Kick/ban do 5 minut
5.8 Resp Kill - Kick/ban do 30 minut
5.9 Rash przed 1:55 - Kick/ban 5min
5.10 Wszelkie bugi mapy - Kick/ban 5-60min
5.11 Blokowanie bram/przejść replikami - Ban do 30 min
5.11 Korzystanie z grafiki software, będzie traktowane jako wspomagacz [Perm] W przypadku otrzymania słusznego bana - siec nie zwraca kosztów z tytułu utraty możliwości korzystania z zakupionych usług na serwerze.

5.12 Naduzywanie Mikrofonu - Kick/ban 5-30min.

5.13 Granaty na małych mapach (de_dust_long) - Ban 5-30min.

Edited by Farmereł
Aktualizacja Regulaminy 5. Kary pkt 5.2 Obrażanie - Kick/Ban do 3h!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By TheProTHC.exe
      Nie wiem czy ja czy inni mają taki sam problem @ eXe. dziwne nazwy i  WGL gdy kliknie sie w rangę  Opiekun Serwera

       
    • By mefedroniX DD2 #3
      1. Ogólne zasady zachowania na serwerze:
       
      #.1 Obrażanie gracza [1h - 24h], a jego rodziny. [ban 24h - 7 dni]
      #.2 Obrażanie administratora na serwerze oraz steam/gg. [ban 3h-1d]
      #.3 Nagminne przeklinanie/używanie wulgaryzmów. [Kick - Ban 30min. - Ban 1d]
      #.4 Podpowiadanie przez steam/gg/skype i inne komunikatory. [ban Permamentny]
      #.5 Absolutny zakaz posiadaniach w nicków (spray'ów) obraźliwych, prowokujących, faszystowskich, nazistowskich, rasistowskich, zastraszających, naruszających czyjąś prywatność i prawa autorskie, pornograficznych lub bardzo zbliżonych do pornografii. [Kick - Ban 5 min - 7 dni]?
      #.6 Wchodzenie na serwer z aktywnym banem. [ban Permanentny]
      #.7 Podmienianie liter w nickach innych graczy , dodawania końcówek itp. [Kick - Ban 1d - Ban Permanentny]
      #.8 Posiadanie pingu większego niż 130 [Kick x2 - Ban 5min. x2 - Ban 30min.]
      #.9 Nadużywanie mikrofonu [Kick - Ban 5min. - Ban 30min.]
      #.10 Używamy u@ (say_team i @) do zgłaszania AFK, osób łamiących regulamin i innych problemów. Za zgłaszanie takich rzeczy na mikro/say. [Kick - Ban 5min.]
      #.11 Spamowanie na u@ [Kick - Ban 5min. - Ban 30min.]
      #.12 Podszywanie się pod kogoś [ban Permanentny]
      #.13 Cwaniakowanie, ubliżanie adminowi, naśmiewanie się z graczy lub zbyt mocna krytyka [ban 1h - Ban 3h]
      #.14 Absolutny zakaz reklamowania konkurencyjnych serwerów gier, serwerów głosowych oraz wszelkich stron stanowiących konkurencję dla sieci 1shot2kill.pl [perm]
      #.15 W przypadku zmian parametrów płatnych usług oraz ich umiejętności nie zwracamy kosztów. Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany.
      #.16 Każdy gracz ma 72h na odwołanie się od bana.
      #.17 Za ponowne złamanie regulaminu admin ma prawo przedłużyć karę dwukrotnie!
       
      2. Zasady zachowania na mapie:
      Regulamin dotyczący TT 
      #.1 Zakaz kampienia na respie po upływie 20sec. (1:40) [kick] [ban 5min. - Ban 30min.]
      #.2  Nie wykonywanie celów mapy.  [ban 5min-30min.]
      Regulamin dotyczący CT:
      #.1 Kampienie dozwolone.
      #.2 Nie wykonywanie celów mapy. [ban 5min-30min.]
      3. Zasady ogólne dotyczące obu drużyn:
       
      #.1 Czitowanie, zmienianie modeli, używanie wspomagaczy/skryptów [ban Permamentny]
      #.2 Posiadanie innych ustawien niż "OpenGL" [Kick z powodem - Ban 1d - Ban Permamentny]
      #.3 Nicki standardowe typu: No Swear, unnamed, Player itp. [Kick 2x - Ban 5min. - Ban 1h]
      #.4 Pozwalanie na zabijanie się przez innych graczy, plantowanie rozbrajanie paki, bez ataku przeciwnika jest surowo zabronione! [Ban 7d]
      #.5 Kupowanie dużej ilości granatów wybuchowych (tzw. Spam HE). [Kick - Ban 5min. ]
    • By RumcajsJumper
      LISTA ADMINISTRACJI SERWERA DD2
       

      ------------------------------------------------------------------------------------------------
      @ RumcajsJumper✉ [Steam]  | ⏰ Statystyki online: [GT]
      @ Mentek ✉ [Steam]  |  ⏰ Statystyki online: [GT] 
      ------------------------------------------------------------------------------------------------
       

      ------------------------------------------------------------------------------------------------
      @ TheProTHC.exe ✉ [Steam]  | ⏰ Statystyki online: [GT]
      ------------------------------------------------------------------------------------------------
       
       

      ------------------------------------------------------------------------------------------------
      *A*@ Szycha.*1.6 ✉ [Steam]  | ? Ostrzeżeń: 0/3 | ⏰ Statystyki online: [GT]
      @ Jessa1.6 ✉ [Steam]  | ? Ostrzeżeń: 0/3 | ⏰ Statystyki online: [GT]
      *A*@ Królowa.1.6 ✉ [Steam]  | ? Ostrzeżeń: 0/3 | ⏰ Statystyki online: [GT]
      *A*@ Kaskader ✉ [Steam]  | ? Ostrzeżeń: 0/3 | ⏰ Statystyki online: [GT]
      @ Whoppa1.6 ✉ [Steam]  | ? Ostrzeżeń: 1/3 | ⏰ Statystyki online: [GT]
      @ KinGu1.6 ✉ [Steam]  | ? Ostrzeżeń: 0/3 | ⏰ Statystyki online: [GT]
       @ AlkoLove ✉ [Steam]  | ? Ostrzeżeń: 0/3 | ⏰ Statystyki online: [GT]
       @ PickO1.6 ✉ [Steam]  | ? Ostrzeżeń: 0/3 | ⏰ Statystyki online: [GT]
       @ TeRRoRYsTka1.6 ✉ [Steam]  | ? Ostrzeżeń: 0/3 | ⏰ Statystyki online: [GT]
       @ Lolcia1.6 ✉ [Steam]  | ? Ostrzeżeń: 0/3 | ⏰ Statystyki online: [GT]
      @ SzczureK1331 ✉ [Steam] ? Ostrzeżeń: 0/3 | ⏰ Statystyki online: [GT]
      @ *DyLu*1.6 ✉ [Steam] ? Ostrzeżeń: 0/3 | ⏰ Statystyki online: [GT]
      ------------------------------------------------------------------------------------------------
       
      *A* - Oznaczenie osób od których wymagamy większej aktywności na serwerze, jeśli sytuacja nie poprawi się przez najbliższe 7 dni od oznaczenia dostaną one ostrzeżenie a w następnym cyklu degradacje ze stanowiska.
    • By Paulinka. DD2 #2
      Regulamin Serwera Only DD2

      1. Zasady ogólne:
      1.1 Wchodząc na serwer automatycznie akceptujesz poniższy regulamin.
      1.2 Osoba, która zostanie zbanowana ma 48h na odwołanie się od bana i wstawienie SS'ów. 
      1.3 Jeżeli Twoje podanie na admina zostało odrzucone to kolejne możesz napisać po upływie 7 dni. 
      1.4 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania. 
      2. Rozgrywka:
      2.1 Każdy gracz ma obowiązek wykonywać cele mapy!
      2.2 Terroryści mogą przebywać maksymalnie do 1:30 na swoim respie. 
      2.3 Na serwerze dozwolone jest robienie GS/SGS. 
      2.4 Zakaz używania jakichkolwiek wspomagaczy. 
      2.5 Na serwerze dozwolone jest granie tylko na grafice OpenGL.
      2.6 Twój nick musi składać się z minimum 3 znaków. (Zakaz znaków specjalnych w nicku)
      2.7 Na serwerze obowiązuje całkowity zakaz obrażania, wyśmiewania kogoś, prowokowania.
      2.8 Na serwerze można przeklinać, lecz z umiarem. 
      2.9 Zakaz puszczania bindów/muzyki przez mikrofon
      2.10 Na serwerze obowiązuje mikrofon po mutacji bądź po ukończeniu 16 roku życia. Wyjątkiem jest gdy gracz daje normalne info, tzn. nie piszczy, nie krzyczy.
      2.11 Zakaz pornograficznych/wulgarnych spray'ów. 
      2.12 Jeżeli zauważyłeś, że dany gracz używa wspomagaczy to zgłoś to na U@! 
      2.13 Jakiekolwiek inne modele postaci, które ułatwiają rozgrywkę są zakazane. 
      2.14 Admin ma zawsze rację! Jeżeli się z tym nie zgadzasz to zgłoś to na forum. Wykłócanie się z adminem może wiązac się z banem. 
      2.15 Zgłaszanie graczy na ogólnym say'u bądź na mikrofonie może być karane.
      2.16 Wykorzystywanie bugów mapy, przebywanie na TXT jest karane banem.
      2.17 Wchodzenie na serwer na aktywnym banie równa się z banem permanentnym.
      2.18 Zakazane są takie nicki jak "Player" czy "unnamed".
      2.19 Celowe bugowanie paki jest zakazane.
      2.20 W przypadku gdy na serwerze jest mniej niż 5 CT to gramy only A. 5CT=2BS
      2.21 Zakaz robienia reconnect'ów w celu ponownego odrodzenia się. 
      2.22 Reklamowanie konkurencyjnych sieci/stron/TS'ów itp. jest zakazane i wiąże się z banem.
      2.23 Nie nadużywaj mikrofonu, jeżeli chcesz sobie z kimś porozmawiać masz od tego TS, steam itp.. 
      2.24 Zakaż używania modulatora głosu. 
      2.25 Pamiętaj, że admin nie jest robotem i nie zawsze wszystko wie, oraz widzi. 
      2.26 Zakaz używania jakichkolwiek skryptów, które ułatwiają grę.
      2.27 Na serwerze obowiązuje całkowity zakaz podpowiadania na komunikatorach takich jak TS, Skype itp.. 
      2.28 Pamiętaj, że graczy ze swojego team'u da się oślepiać, staraj się tego nie robić. 
      2.29 Zakaz kupowania więcej niż 1HE, 2FB, 1SG na rundę. Nie dotyczy podniesionych granatów. 
      2.30 Celowe i głupie dogadywanie adminom, narzekanie na nich, podważanie ich decyzji może wiązać się z banem.
      2.31 W przypadku gdy dany gracz mimo banów nadal nie stosuje się do regulaminu admin może dać dłuższy wyrok kary niż w taryfikatorze. 
      3. Zasady Admina:
      3.1 Obowiązkiem admina jest utrzymanie serwera w należytym porządku.
      3.2 Admin nie może zbanować drugiego admina, od tego jest właściciel/opiekun serwera.
      3.3 Admin ma zakaz faworyzowania, wywyższania się w jakikolwiek sposób.
      3.4 Pamiętaj, że admin jest dla graczy, a nie na odwrót.
      3.5 Admina obowiązuje regulamin tak samo jak każdego gracza.
      3.6 Admin to osoba, która ma dawać przykład na serwerze.
      3.7 W przypadku gdy gracz się odwoła od bana, a admin nie zrobił mu SS'ów to ma obowiązek wstawić jego demko HLTV/POV i rozpisać podejrzane sytuacje. 
      3.8 Admin ma obowiązek pomagać graczom gdy tego potrzebują. 
      3.9 Admin ma obowiązek wchodzić na forum i wiedzieć co się na nim dzieje. 
      3.10 Admin jest tylko człowiekiem, ma prawo do pomyłki. 
      3.11 Admin w miarę możliwości stara się pierw upominać graczy, zamiast od razu dawać bana.
      3.12 Admin nie zawsze ma obowiązek stosowania się do taryfikatora banów.
      3.13 Admin ma obowiązek posiadać taki sam nick na forum jak i na serwerze. 
      3.14 W przypadku gdy admin podejrzewa gracza o czitowanie to przed nadaniem bana ma obowiązek sprawdzenia takiej osoby. (Nie banujemy od razu za to, że ktoś nas zabił skanem itp.). 
      4. Taryfikator banów:
      Używanie wspomagaczy: ban permanentny
      Obrażanie: ban 30 minut - 3 dni
      Obrażanie rodziny: ban 1 godzina - 1 tydzień
      Wykorzystywanie bugów mapy/TXT: ban 5 minut - 30 minut
      Nie wykonywanie celów mapy: kick - ban 30 minut
      Celowe/nagminne fleshowane swoich: ban 5 minut - 30 minut
      Reklama innego serwera/sieci itp.: ban 1 tydzień
      Celowa reklama innego serwera/sieci itp.: ban permanentny
      Przebywanie na respie po czasie: ban 5 minut - 30 minut
      Spamowanie granatami: ban 5 minut - 30 minut
      Puszczanie bindów/muzyki: ban 30 minut
      Nadużywanie wulgaryzmów: ban 5 minut - 1 godzina
      Celowe przeszkadzanie podczas gry: kick - ban 30 minut
      Prowokowanie: ban 5 minut - 1 godzina
      Nadużywanie mikrofonu: kick - ban 30 minut
      Używanie mikrofonu przed mutacja lub 16 rokiem życia: ban 5 minut - 30 minut
      Celowy reconnect w celu odrodzenia: ban 30 minut
      Wejście na aktywnym banie: ban permanentny
      Spam na say'u/u@: kick - ban 30 minut
      Używanie modulatora: ban 30 minut 
      Granie na niestandardowych modelach: ban 1 dzień / jeżeli nie zmieni to ban permanentny 
      Regulamin napisany przez:@ Paulinka.
      Ostatnia aktualizacja: 14.07.2019
       
    • By RumcajsJumper
      Regulamin serwera DD2     0. Serwer, na którym gramy, jest typem serwera klasycznego.      I. Zasady ogólne     1.1 Gramy na 32 Bitach więc grafika typu Soft jest zakazana. 1.2 Zabronione są nicki:
      - Administratorów serwera/forum oraz innych graczy*
      - Obrażających czyjąś religię
      - Obrażające Graczy / Adminów*
      - Reklamy w nicku
      - nicki "No Swear" "Player" "unnamed" "qwerty" "zmien nick"
      - Składających się ze znaków   1.3 Inne modele postaci niż klasyczne są zakazane. 1.4 Celownik w AWP oraz Scout jest zakazany. 1.5 Przeszkadzania innym w grze jest zabronione. 1.6 Spamowania granatami z respa jest zabronione. 1.7 Wchodzenie na tekstury jest zabronione. 1.8 Podkładanie cichej paki jest zabronione. 1.9 Wkorzystywanie bugów gry jest zabronione. 1.10 Wyśmiewanie się z kogoś lub z czyjejś religi jest zabronione. 1.11 Na serwerze należy stosować się do poleceń admina. 1.12 Podawanie info na say_vip jest zakazane. 1.13 Na serwerze można przeklinać ale nie obrażać. 1.14 Nagminne przeklinanie jest zabronione w godzinach (6-22) 1.15 Jeżeli gracz zauważył oszusta ma obowiązek powiadomienia o tym admina. 1.16 Jeżeli nie ma admina na serwerze, należy nagrać demo i wrzucić na forum. 1.17 Rozmowy niezwiązane z rozgrywką powinny być toczone po śmierci 1.18 Gracz ma obowiązek wrzucenia screenshotów w przeciągu 48h od ich wykonania przez admina. 1.19 Jeżeli gracz nie zgadza się z decyzją admina, może złożyć skargę w przeciągu 3 dni od dostania bana, inaczej ban nie zostaje rozpatrzony. 1.20 Jeśli drużyny są mniejsze niż 5vs4 rozgrywka odbywa się tylko na bombsite A. 1.21 Przebywanie na miejscach czasowym (RESP) u terrorystów po upłynięciu 30 sekund od startu rundy jest zakazane Co znaczy resp? 1.22 Cheaterów zgłaszamy na U@ w żadny wypadku na say_ lub przez mikrofon. - Udawanie (i tym podobne) posiadania nielegalnego oprogramowania jest tak samo karane jak jego posiadanie. 1.23 Reklamowanie czegokolwiek jest zabronione.  1.24 Przebywanie na SPECT bez zgody admina jest zabronione. 1.25 Wszystkie opinie na temat serwera oraz adminów można wyrażać jedynie na forum. 1.26 Gracz musi wykonywać cele mapy jaka w tym momencie jest grana. 1.27 Kiedy zostaje jeden gracz na przynajmniej czterech nie musi on wykonywać celów mapy 1.28 Szykanowanie lub męczenie innych graczy min. głupie teksty do dziewczyn oraz zaczepki do innych są karane. 1.29 Przesiadywanie na komunikatorach głosowych jest dozwolone lecz bezczelne podpowiadanie jest zakazane. 1.30 Propagowanie w jakiejkolwiek formie faszyzmu, komunizmu, nazizmu jest zabronione. 1.31 Grając na serwerze każdy gracz akceptuje regulamin 1.32 Mikrofonu używamy od 16 lat lub po całkowitej mutacji głosu 1.33 Nadmierne spamowanie na say_  jest zabronione (w tym używanie głupich bindów)     II. Zasady Administratorów.       2.1 Admin nie ma prawa zbanować innego admina. 2.2 Admin nie ma prawa zbanować samego siebie (wyjątkiem jest przypadek) 2.3 Jeśli gracz łamie regulamin, admini mają obowiązek poinformowania go o tym 2.4 Każdy admin ma obowiązek odpowiedzenia na skargę która go dotyczy nawet w małym stopniu. 2.5 W przypadku pełnego serwera admin ma prawo wyrzucić tylko i wyłącznie gracza AFK. 2.6 Wszyscy admini mają obowiązek współpracować ze sobą. Wszelkie różnice zdań rozstrzygają prywatnie lub u opiekuna serwera. 2.7 Podczas nagannego zachowania innego admina jest obowiązek złożenia skargi - inaczej będzie traktowane to jako współudział. 2.8 Admin nie może nadużywać oraz korzystać bez wyraznej potrzeby ze wszelkich komend admina (w tym say_@ oraz Admin_Voice, w tym też zakaz witania się, wyrażania własnych poglądów oraz innych wiadomości nie związanych z upominaniem graczy - od tego jest say_ dla wszystkich) 2.9 Wszyscy Admini mają obowiązek uczestniczyć w życiu serwera oraz forum. 2.10 Główni Administratorzy mogą zabrać flagi admina bez podawania przyczyn. 2.11 Admin to osoba pilnująca porządku na serwerze i jest on na usługi graczy - nie może odmówić pomocy innym. 2.12 Opiekun serwera lub właściciel może wstawić ostrzeżenie dla admin który jego zdaniem zachował się niepoprawnie. 2.13 Admini muszą potrafić wykorzystywać swój czat (u@) w należyty sposób. 2.14 Admin ma zakaz faworyzowania graczy 2.15 Admin ma obowiązek stosowania się w sposób szczegółowy do Regulaminu. 2.16 Admin ma obowiązek znać regulamin serwera 2.17 Admin ma prawo do odstąpienia od kary w przypadku wyrażenia skruchy i przeprosin gracza (nie dotyczy banów za wspomagacze) 2.18 Wszystkie kary które nakłada admin muszą być uzasadnione. 2.19 Każdy Admin który odszedł z własnej woli lub został zdegradowany ma możliwość otrzymania VIPa na serwerze na okres opłaconej składki. 2.20 Za każdy nawet w drobnym stopniu złamany punkt regulaminu przez admina Opiekun lub właściciel serwera może wyciągnąć konsekwencje w postaci ostrzeżenia lub degradacji. 2.21 W przypadku mapy zle działającej lub niewłaściwej kolejności admin ma prawo zmienić na następną mape z mapcyklu.       III. Tabela kar.       3.1 Używanie wspomagaczy - PERM 3.2 Niedostarczenie screenshotów w terminie - PERM 3.3 Przeszkadzanie innym graczom - BAN 30 MIN 3.4 Celowe reklamowanie innego serwera/www - PERM 3.5 Obrażanie innych graczy (po zgłoszeniu przez osobe obrażaną) - MUTE 15-60 MIN / BAN 30 MIN - 1TYDZ. 3.6 Nadużywanie mikrofonu (lub nagminne używanie przed mutacją) - MUTE 15-30 MIN / KICK / Ban 5 MIN 3.7 Nie wykonywanie celów mapy - BAN 5 MIN. 3.8 Wykorzystywanie bugów w tym wychodzenie na tekstury - KICK / BAN DO 1H 3.9 Blokowanie slota na obserwatorze bez zgody admina - KICK 3.10 Podawanie informacji poprzez chat vip - MUTE 15-30 MIN 3.12 Niestosowanie się do poleceń admina - KICK / BAN DO 30 MIN 3.13 Przebywanie na respie TT  po 30 sekundach od rozpoczęcia rundy - KICK / BAN 5-30 MIN 3.14 "Męczenie" admina o jakąkolwiek decyzję - KICK / BAN 5 MIN 3.15 Wyśmiewanie czyjejś religii (w tym osobowości religijnych) - BAN 3-24H 3.16 Propagowania w jakiejkolwiek formie faszyzmu, komunizmu, nazizmu - BAN 3-24H 3.17 Wysoki ping lub widoczne klatki - KICK > BAN 5 MIN 3.18 Zgłaszanie cziterów na say, zamiast na u@ - KICK / BAN 5 MIN 3.19 Cicha paka - KICK / BAN 5-60 MIN 3.20* Posiadania zabronionych nicków* - KICK / BAN DO 1 TYDZ - Administratorów serwera/forum oraz innych graczy - Obrażające Graczy / Adminów   3.20 Posiadania zabronionych nicków - KICK / BAN 5 MIN    - Reklamy w nicku - nicki "No Swear" "Player" "unnamed" "qwerty" "zmien nick" - Składających się ze znaków - Obrażających czyjąś religię   3.21 Nagminne przeklinanie w godzinach 6-22 - KICK / MUTE 15-30 MIN / Ban 30 MIN -24 H 3.22 Grania na oba bombsite (poniżej 5vs5) - KICK / BAN 5 MIN 3.23 Nie znanie podstaw gry - KICK 3.24 Teksty o tematyce erotyczne - MUTE 5-15 MIN / KICK / Ban 5 MIN 3.25 Propagowanie nienawiści - MUTE 5-30 MIN / KICK / Ban 5 MIN 3.26 Posiadanie wulgarnych lub o tematyce erotycznej spray'ów - KICK / BAN 15-30 MIN 3.27 Granie na aktywnym banie - PERM 3.28 Granie na 16 bitach czy software - Ban 1 tydzień 3.29 Modele ESL - PERM (po drugim sprawdzeniu) 3.30 Celownik AWP/SCOUT - Ban 1 tydzień 3.31 Spamowanie  granatami na respie - KICK / BAN 5 MIN
      Każdy admin ma prawo nadać wyższego bana jeśli sytuacja powtarza się ciągle  
                          Regulamin wchodzi do życia w dzień publikacji na forum, czyli 27 Czerwca 2016 roku. Regulamin stworzony dla serwera DD2 przez @esej  Zakaz kopiowania regulaminu bez mojej wyraznej zgody - jest to regulamin stworzony dla sieci CSowicze.pl i jest częściową własnością tej społeczności.  
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.