Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...


Sign in to follow this  
Mikrus

[CoD:Mw3 4001lvl] Regulamin serwera

Recommended Posts

1. Zasady ogólne.
1.1 Zanim wejdziesz na serwer ........ CoD Mod 4001, zapoznaj się z poniższym regulaminem.
1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania!
1.3 Osobami odpowiedzialnymi za porządek na serwerze są administratorzy i wszyscy gracze.
1.4 Za złamanie dowolnego punktu z regulaminu grożą konsekwencje,które są zawarte w 5 punkcie.

 

2. Rozgrywka
2.1 Na serwerze zakazane jest używanie wszelkiego typu "wspomagaczy".

2.2 Zakaz używania 2 rodzajów naboji na dmg.

2.3 Zabrania się wykorzystywania bugów serwera.
2.4 Obowiązkiem gracza, jest wykonywanie celi mapy.
2.5 Nicki ze słowami wulgarnymi są zabronione.
2.6 Zakazane jest reklamowanie stron internetowych oraz innych serwerów (ts3, cs, ventrilo itp).
2.7 W sprawie cheaterów, łamania regulaminu zgłoś się do admina pisząc na u@ (pisanie na zwykłym say, mówienie poprzez mikrofon grozi banem) lub na forum ..........
2.8 Zabrania się wchodzenia na tekstury.
2.9 Zakazuje się robienia resp killa (Strzelanie na końcu rundy na resp przeciwnika).
2.10 Nie wolno rashować przed upływem 5 sek. od rozpoczęcia rundy czyli przed 1:55.
2.11 Zabrania się używania broni na invisible.
2.12 Zakaz blokowania replikami przejść.

 

3. Zachowanie graczy oraz adminów.
3.1 Zabranie się obrażania graczy/adminów lub ich rodziny.
3.2 Mikrofonu mogą używać osoby po mutacji.
3.3 Zakazane jest nadużywanie mikrofonu (krzyczenie itp.)
3.4 Zabrania się nadmiernego przeklinania.
3.5 Zabronione jest używanie trzeszczącego mikrofonu.
3.6 Zabrania się spamowania na say.
3.6 Zakazane jest podpowiadanie na serwerach głosowych( Skype, TeamSpeak i innych ).
3.7 Zabrania się umyślnego przeszkadzania swojej drużynie.
3.8 Zakaz rashowania

 

4. Regulamin Administratora.
4.1 Każdy admin ma obowiązek znać regulamin serwera.
4.2 Admin ma służyć pomocą, dlatego odpowiada na wszelkie pytania graczy dotyczące serwera.
4.3 Jeżeli gracz zgłasza, że ktoś gra nieuczciwie, admin ma obowiązek to sprawdzić.
4.4 Zakaz zmiany mapy bez uprzedniego zrobienia głosowania.
4.5 Admin to także gracz, nie ma prawa wywyższać się swoją rangą. Zakaz slapowania czy zgładzenia gracza za zabicie admina.Grozi to utratą stanowiska.
4.6 Admin jak i zwykły gracz nie powinien nadużywać i spamować na say.
4.7 Admin nie może karać bezpodstawnie.
4.8 Jeżeli admin używa wspomagaczy, inny administrator ma prawo go zbanować.
4.9 Admin nie wyzywa, nie klnie, nie obraża.
4.10 Admini nie są nieomylni, możesz zgłosić skargę na ich zachowanie pisząc na forum ......... w odpowiednim dziale i wzorem.
4.11 Obowiązkiem admina jest pilnowanie porządku na serwerze.

 

5. Kary
5.1 Używanie wszelkiego rodzaju wspomagaczy - SSy+Automatyczny ban.
5.2 Obrażanie - Kick/ban do 3h
5.3 Reklamowanie - perm
5.4 Wchodzenie na tekstury mapy - Ban na 30 minut
5.5 Utrudnianie gry swojej drużynie - Kick/ban do 30 minut
5.6 Zabijanie zakładników - Kick/ ban do 30 minut
5.7 Zgłaszanie cheatera na say - Kick/ban do 5 minut
5.8 Resp Kill - Kick/ban do 30 minut
5.9 Rash przed 1:55 - Kick/ban 5min
5.10 Wszelkie bugi mapy - Kick/ban 5-60min
5.11 Blokowanie bram/przejść replikami - Ban do 30 min
5.11 Korzystanie z grafiki software, będzie traktowane jako wspomagacz [Perm] W przypadku otrzymania słusznego bana - siec nie zwraca kosztów z tytułu utraty możliwości korzystania z zakupionych usług na serwerze.

5.12 Naduzywanie Mikrofonu - Kick/ban 5-30min.

5.13 Granaty na małych mapach (de_dust_long) - Ban 5-30min.

Edited by Farmereł
Aktualizacja Regulaminy 5. Kary pkt 5.2 Obrażanie - Kick/Ban do 3h!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By Mrs.Fuksiara
      Będą osobne dwa tematy dla pań i panów, żeby było jasno i przejrzyście. 
      Macie dowolną ilość przyznawania reputacji - pamiętajcie, aby głosować na panie i na panów!

      Konkurs będzie odświeżany, co 3 miesiące! 
      - Lato (22 czerwca - 22 września)
      - Jesień (23 września - 21 grudnia)
      - Zima (22 grudnia - 20 marca)
      - Wiosna (21 marca - 21 czerwca) 
      Zasady:
      Aby wziąć udział wystarczy wkleić w odpowiedni post swoje zdjęcie.
      Panie  https://csowicze.pl/topic/56767-miss-jesieni-2019/
      Panowie  https://csowicze.pl/topic/56768-mister-jesieni-2019/

      *Wstawiamy aktualne zdjęcie! - Ma być na nim cała twarz, nie pół. Nie może być niczym zasłonięta.
      *O zwycięstwie decydują wasze reputacje! 
      *Udział w konkursie może wziąć każdy. - Nie ważne czy masz przyznaną płeć, czy też nie. 
      *Konkurs to rywalizacja, a przy tym świetna zabawa. - NIE PO TRUPACH DO CELU. 

      Zabrania się:
      - Dawania reputek z multi kont 
      - Proszenie o głosy
      - Wstawiania nie swoich zdjęć
      Złamanie regulaminu, grozi dyskwalifikacją. - A tego przecież nie chcemy! 
      Nie spamcie komentarzami, bo za to są ostrzeżenia - nie potrzebne Wam to uwierzcie.
      Konkurs trwa od 14 października do 28 października. 
      Bawcie się dobrze kochani! 

      Wygrywają dwie pary: 
      I Miejsce: Unikatowa ranga "Miss Csowicze" "Mister Csowicze" + SVip/Vip na wybranym serwerze na 60 dni + Medal w profilu! 
      II miejsce: Vip/Premium na wybranym serwerze, bądź forum na 30 dni. 
      Jeżeli już posiadasz VIP/Premium zostanie Ci on przedłużony. 
       
       
       
    • By RumcajsJumper
      LISTA ADMINISTRACJI SERWERA DD2
       

      ------------------------------------------------------------------------------------------------
      @ RumcajsJumper✉ [Steam]  | ⏰ Statystyki online: [GT]
      @ Mentek ✉ [Steam]  |  ⏰ Statystyki online: [GT] 
      ------------------------------------------------------------------------------------------------
       

      ------------------------------------------------------------------------------------------------
      ---
      ------------------------------------------------------------------------------------------------
       
       

      ------------------------------------------------------------------------------------------------
      @ Jessa1.6 ✉ [Steam]  | ? Ostrzeżeń: 1/3 | ⏰ Statystyki online: [GT]
      @ KinGu1.6 ✉ [Steam]  | ? Ostrzeżeń: 0/3 | ⏰ Statystyki online: [GT]
      @ Maciek5g DD2 ✉ [Steam] ? Ostrzeżeń: 0/3 | ⏰ Statystyki online: [GT]
      *A*@ Lolcia DD2✉ [Steam] ? Ostrzeżeń: 0/3 | ⏰ Statystyki online: [GT]
      @ hdn✉ [Steam] ? Ostrzeżeń: 0/3 | ⏰ Statystyki online: [GT]
      @ PindoleQ DD2 ✉ [Steam] ? Ostrzeżeń: 0/3 | ⏰ Statystyki online: [GT]
      ------------------------------------------------------------------------------------------------
       
      *A* - Oznaczenie osób od których wymagamy większej aktywności na serwerze, jeśli sytuacja nie poprawi się przez najbliższe 7 dni od oznaczenia dostaną one ostrzeżenie a w następnym cyklu degradacje ze stanowiska.
    • By Mrs.Fuksiara
      REGULAMIN SERWERA CSGO:MOD

      Zasady ogólne: 
      1. Zakaz używania wspomagaczy typu: SH, WH, AIM itp.
      2. Zakaz reklamowania stron www, serwerów itp.
      3. Zakaz podawania sobie informacji o położeniu przeciwnika na wszelkich komunikatorach.
      4. Zakaz używania nicków mających na celu obrazić gracza/poglądy/religie. 
      5. Zakaz obrażania graczy, adminów oraz ich rodzin.
      6. Zakaz wchodzenia na tekstury oraz zakaz bugowania mapy.
      7. Zakaz wchodzenia na serwer na aktywnym banie.
      8. Zakaz utrudniania gry kolegom z drużyny.
      9. Zakaz notorycznego przeklinania - od czasu do czasu można wyrazić się brzydko. 
      10. Zakaz nadużywania mikrofonu/spamowania na czacie. Mikro od 16 lat/mutacja.
      11. Zakaz podszywania się pod innych graczy bądź adminów/opiekunów.
      12. Zakaz używania bugów serwera. 
      13. Gracz ma obowiązek zgłaszać cheaterów oraz kierować pytania do adminów na u@ a nie na say.
      14. Wykonujemy cele mapy: podłożenie/rozbrojenie bomby. 
      15. Gracz w drużynie terrorystów (TT) może przebywać na swoim respie przez 30 sekund od rozpoczęcia rundy. 
      16. Kampić mogą gracze w teamie CT (na BSach). TT ma zakaz kampienia.
      17. Należy stosować się do zaleceń adminów.
      18. Na Spec siedzą osoby upoważnione do tego np. Admini sprawdzający graczy.
      19. Na serwerze dozwolone jest granie tylko na grafice OpenGL.
       
      Regulamin admina: 
      1. Nie wolno zmieniać nicku, używamy tylko tego, który został przedstawiony w podaniu. 
      2. Admin powinien wykazywać się kulturą osobistą. 
      3. Admin ma obowiązek pomagać graczom.
      4. Admin ma obowiązek przestrzegać regulaminu serwera oraz forum. 
      5. Admin ma obowiązek banować gracza gdy uważa, że ten łamie regulamin.
      6. Admin powinien starać się utrzymać dobrą atmosferę na serwerze. 
      7. Admin powinien być na bieżąco na forum. 
      8. Admin nie może nadużywać say/y@ oraz swoich praw. 
      10. Admini powinni podejmować decyzję wspólnie, chyba że jest tylko 1 admin.
      11. Nikt nie może korzystać z Twoich uprawnień.
      12. Gdy admin zbanuje z powodu: 'czitów', a gracz się odwoła, admin ma obowiązek rozpisać demko. 
      13. Za każde większe przewinienie, admin zostanie ukarany +1, gdy zbierze 3pkt - automatycznie traci admina.
      14. Admin ma zakaz faworyzowania graczy
      15. Wszystkie kary które nakłada admin muszą być uzasadnione.
      16. Admin w ciągu miesiąca musi mieć przegrane minimum 16H. 

                                                                                                                          Tabela kar:

      1. Obraza:
      - admina - 1-3h / 1 dzień
      -  gracza - 1-3h / 1 dzień
      - obrażanie rodziny - PERM
      2. Używanie wspomagaczy tj. SH, WH, AIM itp. - PERM
      3. Reklamowanie stron www/serwera - PERM 
      4. Wchodzenie na tekstury - 1h - 3h
      5. Kampienie (z wyjątkiem CT w BS i TT broniącej paki) - Kick / 5min / 30min / 1h
      6. Utrudnianie gry - Kick / 5min / 30min
      7. Nadużywanie mikrofonu - 5min / 30min / 1h / 3h
      8. Nie wykonywanie celów mapy - Kick / 5min / 30min / 1h
      9. Podszywanie się pod admina oraz gracza - PERM
      10. Używanie niedozwolonego nicku - Ostrzeżenie / Kick / 5min / 30min
      11. Siedzenie na SPEC - Ostrzeżenie / Kick / 5 min
      12. Używanie w nadmiarze wulgaryzmów/wulgarnych nicków itp. Kick / 5min / 30min
      13. Zakaz robienia reconecta - Kick / 5min
      Admin ma prawo nadać wyższego bana jeśli sytuacja powtarza się ciągle.
       
      Za wymiany nie jesteśmy odpowiedzialni.
      Skargi i odwołania od bana piszemy na forum w odpowiednich działach. 
      Każdy gracz ma obowiązek zapoznać się z regulaminem!
      Nieznajomość regulaminu nie zwalnia nas z jego przestrzegania!
      Wszystkie kwestie, które nie zostały wymienione w powyższym regulaminie rozpatruje indywidualnie administrator.

      Regulamin stworzony dla serwera CSGO:MOD przez @ Mrs.Fuksiara
      Zakaz kopiowania regulaminu  - regulamin stworzony dla sieci CSowicze.pl.
    • By firewayheaven
      notorycznie sie pojawia reklamowanie serwera poprzez opcje glosowe nie jestem w stanie dac demka ale moge poprzez swoja osobe podac nick ktory reklamuje... wiem ze moze nie macie az takiego zaufanie ale no coz adm nie jestem wiec zwracam sie z ta prosba tutaj banowanie takich deb.... nick "kamil" mlody gownirarz ktory zbiera ludzi na inny serwer przyda sie info .... 
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.