Skocz do zawartości

Zablokowane <span class="ipsBadge ipsBadge_red">Zamknięte</span> Balans Postaci Na Cod2001 Lv :) Hoot!


kzysio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam kilka propozycji co do zmian pod względem naszych klas postaci na serwerze.

Według mnie balans nie jest zbyt idealny , tyczy się to głównie klas premium (m.in. Krasnolud , który jest za mocny , a Invisible - który jest za słaby). Myślę ,że staty i zestawy broni zostaną bez zmian - oprócz niektórych klas

Przedstawię wam opis każdej z nich po mojej myśli i liczę na liczne komentarze i dodatkowe pomysły zmian !

 

1. Snajper :

* 250% obrażeń z AWP + INELIGENCJA / 2 ( Int : 2 ) - trzymając tą broń widzialność spada do 65 !

* 1/2 z noża ( 100% widzialności )

 

-----> Elitarny snajper :

* 300% obrażeń z AWP + INTELIGENCJA / 2 ( Int : 2 ) - trzymając tą broń widzialność spada do 55 !

* 1/1 z noża ( 100% widzialności )

 

2. Komandos :  ( tutaj raczej bez zmian )

* 1/1 z noża 

 

-----> Nocny komandos :

* 1/1 z noża 

* widoczność spada do 75 

 

3. Graves :

* AK47 + M4 +  20 obrażeń 

* brak rozrzutu w broniach

 

-----> Elitarny Graves :

* bezlik ammo 

* AK47 + M4 + 30 obrażeń

* brak rozrzutu w broniach

 

4. Obrońca :

* dostaje 50% mniej obrażeń z rakiet

* + 15 obrażeń do krowy

 

----->  Generał :

* dostaje 60% mniej obrażeń z rakiet

* + 20 obrażeń do krowy

* widoczność spada do 25

* trzymając AWP / SCOUT widoczność wzrasta do 40 

 

5. Wsparcie ogniowe :

* posiada 2 rakiety ( 75 obrażeń + INTELIGENCJA : 2 [ Int : 2 ] )

* 1 podskok

 

-----> Ogniotwór :

* posiada 3 rakiety ( 200 obrażeń + INTELIGENCJA / 2 [ int : 2 ] )

* 2 podskoki

 

6. Mnich :

* teleportacja co 4 sekundy 

* wybuch po śmierci ( INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] )

 

-----> Szybki :

* teleportacja co 3 sekundy

* wybuch po śmierci ( INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] )

* 1 podskok

 

7. Elektryk :

* posiada 3 błyskawice ( 50 obrażeń + INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] )

 

----->  Spawacz :

* posiada 4 błyskawice ( 100 obrażeń + INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] )

* dodatkowa broń MP5 + 15 obrażeń

 

8.  Rusher :

* 1/8 z M3 

* 2x większy magazynek po naładowaniu na nożu ( prędkość ładowania zależna od Int )

 

----->  Mistrz rushu :

* 1/10 z XM1014

* 1/6 z M3

* bezlik ammo

 

9. Szturmowiec : 

* M4 + 20 obrażeń

* 2 podskoki 

 

 

----->  Szturmer :

* M4 + 30 obrażeń

* bezlik ammo

* 3 podskoki

 

10. Strażnik :

* posiada 2 repliki odbijające obrażenia ( odbijanie zależne od int : do 200 int. : 30% / do 500 int. : 50% / powyżej 500 int : 75% odbitych obrażeń )

* repliki są niczym sojusznicy z naszej drużyny - da się przez nich przechodzić - nie będą blokować przejść i innych osób 

* po zadaniu danej ilości obrażeń replice wybuchnie ona zadając 50% obrażeń posiadanej inteligencji

 

 

----->  Camper :

* posiada 3 repliki odbijające obrażenia ( -||- )

* repliki są niczym sojusznicy z naszej drużyny - da się przez nich przechodzić - nie będą blokować przejść ani innych osób

* po zadaniu danej ilości obrażeń replice wybuchnie ona zadając 75% obrażeń posiadanej inteligencji 

* MP5 + 25 obrażeń

 

 

 

KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM! KLASY PREMIUM!

 

 

1. Amadeusz :

* MP5 + INTELIGENCJA / 5 ( Int : 5 )

* bezlik ammo ?

* 1/5 z HE

 

 

2. Invisible :

* tylko nóż , z którego ma 1/2 

* 0 widoczności

* odporny na itemy : EAGLE EYE i OKO SAURONA ( przez 1/2 z noża )

 

3. Tajniak :

* posiada 1/30 z krowy

* widzialność na nożu spada do 10 / 15 ( żeby nie był niczym invisible ... )

* 1/5 z HE

 

4. Assasin :

* podczas kucania widoczność spada do 25 

* 1/2 z AWP

* 1/7 z DEAGLA 

* 2 rakiety ( INTELIGENCJA / 2 [ Int : 2 ] )

 

5. Krasnolud :

* posiada XM i TMP , z których ma bezlik ammo 

* widoczność podczas kucania spada do 20

* 1 podskok

 

 

 

Poza tymi paroma korekcyjnymi zmianami myślałem nad wprowadzeniem kilku nowych klas :

 

1. Saper :

* posiada 2 miny ( INTELIGENCJA : 2 [ Int : 2 ] )

* P90

 

 

----->  Elitarny Saper :

* 4 miny ( -||- )

* P90 + 15 obrażeń

* MAC 10 + 20 obrażeń

 

 

2. Oszust :

* posiada FAMASa i GALIego 

* 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika

 

----->  Kradziej :

* posiada FAMASa i GALIego + 25 obrażeń

* 1/15 na wyrzucenie broni przeciwnika

* bezlik ammo

 

 

3. Detektyw :

* AUTO BH

* widoczność : 50

* 1/3 SCOUT

 

----->  Elitarny detektyw :

* AUTO BH

* widoczność 45

* 1/2 SCOUT

* odporny na rakiety 

 

 

4. Anty :

* posiada G3/SG - 1 

* 50% szans na przeżycie z : 1/x z NOŻA / 1/x z AWP | SCOUTa

* 50% obrażeń mniej z rakiet

 

----->  SuperAnty :

* posiada G3/SG - 1 

* posiada wszystkie rodzaje pistoletów 

* 75% szans na przeżycie z : 1/x z NOŻA / 1/x z AWP | SCOUTa

* 75% obrażeń mniej z rakiet

* bezlik ammo

 

 

 

Liczę na liczne komentarze , mówcie , jak podobają wam się korekty w danych klasach - myślę ,że byłby lepszy balans , premki dalej warto byłoby kupować , a gra stałaby się ciekawsza :)

Pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

Temat został zamknięty przez moderatora.

 

Powód: Temat został zamknięty.

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami.

Administracja CSowicze.pl

Kontaktując się ze mną:

- Przedstaw się.

- Przejdź do sedna sprawy.

- Zawrzyj istotne informacje.

- Czekaj cierpliwie na odpowiedź.

 

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI

WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Wiadomość automatyczna


Temat został przeniesiony z

"Serwery Counter Strike 1.6Cod 2001 - 31.186.83.241:27166Propozycje zmian"

do

"ŚmietnikArchiwum".

POSZUKUJE WSPÓLNIKÓW / OPIEKUNÓW - NA SERWERKI CS:GO!

:!!: Skontaktuj się ze mną po więcej szczegółów :!!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie