Skocz do zawartości

Zablokowane Propozycje Zmian Klas/Perków


Hutoś

Rekomendowane odpowiedzi

Temat służy do pisania swoich pomysłów, czyli:

 

  • Zmiany w obecnych perkach
  • Nowe perki, wymyślone przez Was
  • Zmiany w klasach, które są teraz na serwerze
  • Nowe klasy, które sami stworzycie

 

Link do Opisu wszystkich klas z COD 201

 

Link do Opisu wszystkich Perków z COD 201

 

Wzór którego proszę się trzymać:

Czego ma dotyczyć propozycja: 
Opisanie zmian w miarę zrozumiale: 

Zachęcam do pisania !

 

Edytowane przez Hutoś
Sygnatura_ssaapqn.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmiana broni u al-kaidy poniewaz z m3 jest mało grywalna i nikt nim prawie niegra

 

////////////////////////////

 

Proszę używać wzoru:

 

Czego ma dotyczyć propozycja: Zmiana broni z m3 na AK
Opisanie zmian w miarę zrozumiale: Al-Kaida z m3 jest mało grywalna i nikt nim prawie niegra

 

Poprawiłem jako 1 propozycje.

 

Edytował, Hutoś

Edytowane przez Hutoś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego ma dotyczyć propozycja:  Perki
Opisanie zmian w miarę zrozumiale: Opisane poniżej :)

 

PERKI:

1. Złote M4A1- Dostajesz M4A1 i 15 obrażeń z niej  // Jest perk Dezercja (10 obrazeń z m4i samo m4)
2. Złote AK47- Dostajesz AK47 i 15 obrażeń z niego // Jest Chińska Dezercja (+10 obrażeń z AK, samo AK)
3. Księga Wiedzy- Dostajesz 40 expa więcej :) za fraga // Maksymalne Skupienie (+20 expa)
4. Lipton- Wyżej skaczesz i masz 1/3 na zabicie z deagla // Coś nowego
5. Tajemnica H@- Dostajesz m4 i granat he i 10 obrażeń z M4A1 // To samo co Dezercja + VIP (VIP po 2x każdy granat)
6. Złodziej - Masz 1/3-/4 za zabranie perka ofiarze // Klasa Recydywista (1/3 Szansy na zabranie perku ofierze)
7.  Szynszyl- dostajesz 20 inteligencji , 20 kondycji, 20 wytrzymałości, ale tracisz 50 hp // Słabsza wersja Burzy mózgów
8. Naboje Pułkownika- 10 (+inteligencja) obrażeń więcej  // Tytanowe naboje (Zadajesz 5(+int) obrazen wiecej.)
9. Coins- za każdego fraga w głowę  dostajesz 5 monet  // Coś nowego
10. Porażające naboje- masz 1-2/4 na wyrzucenie broni przeciwnika // Przeklęte naboje, to samo
11. Oślepiające naboje- masz 1-2/5 na oślepienie przeciwnika // Tajemnica wytrzymalości (Dostajesz 10 wytrzymalosci. Masz 1/2-4 szans na oslepienie wroga.)
12. Hulk- dostajesz 400/800 grawitacji oraz odbijasz 3 pociski  // Coś nowego
13. Deagl Master- Dostajesz deagla i 20 obrażeń więcej z niego //Deagle Generala. (Dostajesz Deagle oraz +15 dmg z niego, +15 wytrzymalosci.)
14. UMP45 Master- Dostajesz ump i 15 obrażeń z niego  //Coś nowego
15. Flara- natychmiastowe zabicie z granata  // Coś nowego, Tajemnica Generala powinna mieć 1/1, za dużo perków z HE
16. Pierścień Kapitana- dostajesz pełen magazynek za każde zabójstwo  // Coś nowego, Ciekawego, Klasa: Rambo posiada taką umiejętność
17. Broń policjanta- Dostajesz Mp5 i 1/30 na natychmiastowe zabicie z niej  // Coś nowego
18. Granat Zamrażający- Dostajesz 4 granaty zamrażające (1 zamraża na 2 sekundy) // Coś nowego, jaki to Granat ? Smoke ?
19. Kapcie ze skóry królika- Możesz wykonać bunnyhopa (trzymaj spacje) // są 3 klasy z opcją BH, perku nie potrzeba
20. Quick Shot- Masz o 25-40 procent większą szybkostrzelność // Coś nowego
21. Zestaw Paranoika- Dostajesz autopompe (XM1014) oraz 1/5 na natychmiastowe zabicie :) // Coś nowego, Ciekawego
 
/////////////////////////////////////////
Po Edycji przez Hutoś (dodałem swoją opinię, dzieląc na kolory)
 
Na Zielono - Perki których nie ma
Na zółto - Perki / klasy które już są
Na czrwono - Obecnie są lepsze perki na serwerze
Edytowane przez Hutoś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego ma dotyczyć propozycja : Usunięcia perków którymi nikt nie gra. Mam Kolo 200h na servie więc wiem co jest 5 :)

Opisanie zmian: To ten ..... te perki nie są grane wgl. ! Mozna je zamienic na cos lepszego, przykłady dal Asfas

 

- Zręczność Skoczka

- Arabian Boots

- Apteczka

- Tajemnica Zabójcy

- Tajemnica Ninji

- Buty Komandosa / Snajpera <---- WUT ?! mamy Strusia od początku zawadza.

- Deagle Generala

- Duch Kaprala  

- Fart Strzelca

- Maksymalne Skupienie <-- Edycja 

- Kara Sapera

- Notatki Ninji

- Ogranicznik Rozrzutu

- Palące rękawiczki

- Dodatek M3 <--- Ew. zmiana na stale 1/8 ' 1/7

- USP Hitlera

 

 

 

A dodać byscie mogli 

- Bronie ( slabe nie zadne ak/m4/awp  ) 1/? 

- Zlodziej - Kradnie perki ( jest klasa niema perku )

- Księga expa- ( +100 za fraga a nie +5 tak jak w przypadku Maksymalnego Skupienia / Edycja Maksymalnego ... )

- Naboje Toudiego - Szansa na przekrecenie ekranu ( Dobry bajer )

- Obiad Magdy Gessler - +200hp   +50 wytrzymalosci   -70 kondycji

- Psychoza - 1/1 z kosy   60 kamuflażu

- Amfetaminka - 30% wieksza szybkostrzelność

- Teleporter - Była klasa KnifeRuggber i mial specyficzna umiejetność :) Taki perki dodać ( odleglość tp. nie zależna od int. ( Ustawić z góry kilka m. ))

Edytowane przez ZipV16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.  Czego ma dotyczyć propozycja: Nowa klasa Riddick
     Opisanie zmian w miarę zrozumiale

 

Typ: Premium

 

Inteligencja: 20

Zdrowie: 30

Wytrzymałość: 30

Kondycja: 40

 

Bronie: Duale, Nóż

Dodatkowe informacje: 1/1 z kosy (PPM), + 1 dmg/ 5 int do Duali ; + 2 Miny (dmg zależny od inteligencji) [ Tak samo jak u sapera]

 

 

2.  Czego ma dotyczyć propozycjaNowa klasa Ćpun
     Opisanie zmian w miarę zrozumiale

 

Typ: Polacy

 

Inteligencja: 0

Zdrowie: 0

Wytrzymałość: 60

Kondycja: 20

 

Bronie: g3 (auto kampa TT) lub AK /  glock

Dodatkowe informacje: Obrażenia 1 do 1 z HE leczą gracza (zadaje 50, to 50 leczy)

 

 

 

3. Czego ma dotyczyć propozycja: Nowa klasa MacGyver
     Opisanie zmian w miarę zrozumiale:

 

Typ: Zwykła klasa

 

Inteligencja: 50

Zdrowie: 15

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 10

 

Bronie: sig sauer, UMP 45, posiada defuse kit

Dodatkowe informacje: +20 obrazen do sig sauer, Tworzy Fake c4 (leżace na ziemi), które działa jak trutka (4 int = 1 dmg od trucizny) działa przez 8 sek. Warunek wejścia w leżace fake c4. Może Tworzyć fake c4 co 20 sek.

 

 

 

4. Czego ma dotyczyć propozycja: Nowy perk  Tajemnica Hutosia
Opisanie zmian w miarę zrozumiale

 

Właściwości :  Aktywacja przez useperk ; Dodaje po 100 do każdej ze statystyk (inteligencja, zdrowie, wytrzymalosc, kondycja), po aktywacji perk znika. Działa do czasu, aż gracz nie umrze.

Edytowane przez Hutoś
Sygnatura_ssaapqn.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1   Czego ma dotyczyć propozycja: Nowy perk, Cwaniak
     Opisanie zmian w miarę zrozumiale: Zabiera od 1/1 do 5/1  amunicji, po trafieniu przeciwnika

 

 

2   Czego ma dotyczyć propozycja: Narwaniec
     Opisanie zmian w miarę zrozumiale:

 

Typ: Amerykanie

 

Inteligencja: 15

Zdrowie: 50

Wytrzymalosc: 5

Kondycja: 15

 

Bronie: Xm1014 ( szybki szhotgun), USP

Dodatkowe informacje: Nie działa, na niego Flash.

Edytowane przez Hutoś
Sygnatura_ssaapqn.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

 

Wiadomość automatyczna

 

Temat został przeniesiony z

"Serwery Counter Strike 1.6CSowicze | COD MOD 201 - 91.224.117.60:27205[COD 201] Propozycje zmian"

do

"Archiwum ForumTematy Archiwalne".

POSZUKUJE WSPÓLNIKÓW / OPIEKUNÓW - NA SERWERKI CS:GO!

:!!: Skontaktuj się ze mną po więcej szczegółów :!!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie