Skocz do zawartości

Zablokowane [ REGULAMIN ] Regulamin i zasady


SztangaBiceps

Rekomendowane odpowiedzi

csowiczelogotyp.png

I. Wstęp:

  • Więzień - aresztowana osoba, która musi przestrzegać zasad udzielanych przez prowadzącego strażnika.
  • Strażnik - osoba pilnująca więźniów, która ma na celu niedopuszczenia do powstania buntu.
  • Prowadzący - osoba decydująca o całym przebiegu gry.
  • Fajki - waluta dostępna na serwerze, za którą można nabyć przedmioty ze sklepu więziennego.
  • Freeday - dzień wolny od nakazów i zakazów wydawanych przez strażników.
  • Ostatnie życzenie - życzenie przysługujące ostatniemu żywemu więźniowi, który wykonał poprawnie wszystkie polecenia.
    • Freeday jest automatycznie dostępny w pierwszej rundzie mapy.
    • Jeżeli cele zostaną otwarte bez wcześniejszych wydanych poleceń lub jeżeli polecenia nie zostaną wydane w ciągu minuty, to następuje Freeday.
  • Polecenia:
    • Bezruch - nie możesz się ruszać, skakać, kucnąć; możesz tylko zmieniać położenie kamery, włączać latarkę i bić nożem.
      • Bezruch obowiązuje podczas wszystkich zabaw ręcznych nie wliczając zabaw, które zostały wymienione w bezruchu ruchowym.
    • Bezruch ruchowy - nie możesz się ruszać; możesz tylko skakać, kucać, zmieniać położenie kamery, włączać latarkę i bić nożem.
      • Bezruch ruchowy obowiązuje podczas następujących zabaw ręcznych:
        • Sajmon Mówi;
        • Ostatnia reakcja;
        • Pierwsza reakcja;
        • Odwrotna reakcja.
    • Bezruch totalny - nie możesz się ruszać, skakać, kucnąć, zmieniać położenia kamery i bić nożem; możesz tylko włączać latarkę.
      • Polecenie totalny bezruch nie może być wydane na zabawie rozpoczętej przez prowadzącego strażnika.
    • Pozycja buntu - nie możesz się ruszać, skakać, stać, zmieniać położenia kamery i bić nożem; musisz kucać i patrzeć się maksymalnie w dół
      • Polecenie pozycja buntu może być wydana tylko wtedy, jeżeli dojdzie do buntu.
      • Polecenie pozycja buntu nie może być wydana w celach więziennych.
    • Kucnij - kucasz i trzymasz taką pozycję aż do uzyskania nowego polecenia.
    • Podskocz - skaczesz tylko 1 raz.
  • Zabawy:
    • Automatyczne (!zabawa):
      • Chowany - więźniowie mają 90 sekund na schowanie się (nie mogą się ukrywać w celi), a po tym czasie strażnicy zaczynają ich szukać i znalezioną osobę zabijać. Ostatnia osoba ma życzenie.
      • Ganiany - więźniowie mają 30 sekund na ucieczkę (nie mogą się ukrywać), a po tym czasie strażnicy zaczynają ich gonić i mogą zabijać tylko z noża. Ostatnia osoba ma życzenie; Rodzaje ganianego:
        • Ganiany z BH;
        • Ganiany z przyśpieszeniem.
      • Kurczaki - więźniowie mają 30 sekund na ucieczkę (nie mogą się ukrywać), a po tym czasie zmieniają się w kurczaki a strażnicy zaczynają ich gonić i zabijać. Ostatnia osoba ma życzenie; Rodzaje kurczaków:
        • Kurczaki na AWP;
        • Kurczaki na SCOUTy.
      • DecoyDay - więźniowie mają 30 sekund na rozbiegnięcie się (nie mogą się ukrywać), a po tym czasie walczą przeciwko sobie i mogą się zabijać używając tylko wabików. Ostatnia osoba ma życzenie.
      • NadeDay - więźniowie mają 30 sekund na rozbiegnięcie się (nie mogą się ukrywać), a po tym czasie walczą przeciwko sobie i mogą się zabijać używając tylko granatów. Ostatnia osoba ma życzenie.
      • Killday - więźniowie mają 30 sekund na rozbiegnięcie się (nie mogą się ukrywać), a po tym czasie walczą przeciwko sobie. Ostatnia osoba ma życzenie; Rodzaje KillDay:
        • KillDay na noże;
        • Killday na AK47;
        • Killday na M4A4;
        • Killday na M4A1;
        • Killday na AWP;
        • Killday na FAMASy;
        • Killday na SCOUTy;
        • Killday na DEAGLE;
        • Killday na TEC-9;
        • Killday na FIVE-SEVEN.
    • Ręczne:
      • Butelka - zabawa polegająca na tym że, więźniowie robią okrąg, po czym prowadzący strażnik wchodzi do niego. Następnie więźniowie obracają się o 180 (tak aby stali plecami do prowadzącego strażnika) po czym prowadzący strażnik podrzuca broń do góry i odsuwa się od niej. Osoba, która zostanie wskazana przez lufę broni, ginie.
      • Dyktando - osoba, która napisze bezbłędnie (zachowując gramatykę i polskie znaki) zdanie jako pierwsza, wybiera więźniów do zabicia, kucając za nimi.
      • Jaka to melodia? - zabawa polega na odgadnięciu tytułu piosenki, puszczonej przez prowadzącego strażnika za pomocą programu HLDJ. Osoba, która odgadnie piosenkę, wygrywa.
      • Kalambury - prowadzący strażnik rysuje markerem na ścianie obrazek a terroryści zgadują co to jest. Osoba, która pierwsza odgadnie obrazek, wygrywa.
      • Kamień, papier, nożyce - zabawa przeznaczona dla dwóch więźniów, polegająca na napisaniu kamień / papier / nożyce na czacie w odpowiednim czasie. Osoba, która napisze niepoprawnie, nie napisze w czasie lub przegra, ginie. Zasady:
        • Kamień wygrywa z nożycami;
        • Papier wygrywa z kamieniem;
        • Nożyce wygrywają z papierem;
      • Kolorki - zabawa polegająca na wybraniu przez więźnia koloru z palety utworzonej przez prowadzącego strażnika. Następnie prowadzący strażnik oddaje trzy strzały w miejsce gdzie te kolory się nie zlewają i jeżeli wśród tych kolorów znajdzie się ten, który wybrał więzień, to zostaje on zabity.
      • Krew - zabawa przeznaczona od dwóch do czterech więźniów, w której strażnik strzela raz w wyznaczoną cześć ciała więźnia. Osoba, której wyleje się najwięcej krwi, wygrywa.
      • Krwawe słówka - osoby, które napiszą bezbłędnie (zachowując polskie znaki) słowo, giną.
      • Kulki - zabawa polega na odgadnięciu ilości pocisków pozostałych prowadzącemu w magazynku. Osoba, która będzie najbliżej, wygrywa.
      • Łamigłówka - zabawa polegająca na tym, że prowadzący strażnik wymyśla jakąś łamigłówkę. Osoba, która pierwsza ją odgadnie, wygrywa.
      • Mam talent - zabawa polega na zaprezentowaniu swojego talentu przed strażnikami. Osoby, których talent nie spodoba się strażnikom, giną.
      • Mistrz klawiatury lub Szybkie paluszki - osoba, która napisze bezbłędnie (zachowując polskie znaki) słowo jako pierwsza, wygrywa.
      • Nurek - więźniowie są obróceni plecami do basenu, a prowadzący rzuca do niego pustą broń. Osoba, która znajdzie broń, wygrywa.
      • Odmieniec - zabawa przeznaczona tylko dla trzech więźniów, polegająca na napisaniu na czacie 1 lub 2 na czacie w odpowiednim czasie. Zasady:
        • Jeżeli wszyscy napiszą taką samą liczbę, np. 1 (1 1 1 na czacie) to ginie ostatnia osoba, która napisała 1;
        • Jeżeli jedna osoba napisała inną liczbę niż pozostali np. 2 (1 2 1 na czacie) to zostaje zabita;
        • Jeżeli jakaś osoba się spóźni to zostaje zabita.
      • Odwrotna reakcja - prowadzący wydaje polecenia, które więźniowie muszą wykonać odwrotnie np. prowadzący mówi "odwrotna reakcja podskocz" to więźniowie kucają. Osoby, które źle wykonają polecenie, giną.
      • Ostatnia reakcja - ostatnia osoba, która wykonana polecenie (kucnij/podskocz/wstań/obróć się itd.), ginie.
      • Pierwsza reakcja - pierwsza osoba, która wykonana polecenie (kucnij/podskocz/wstań/obróć się itd.), ginie. Nie ma czegoś takiego jak pierwsza reakcja bez reakcji
      • Quiz - więźniowie dostają pytania na swoim poziomie intelektualnym od strażników i muszą na nie odpowiedzieć. Osoba, która odpowie niepoprawnie lub nie odpowie w czasie, ginie. Dozwolone przedmioty:
        • Języki - Angielski, Niemiecki, Polski;
        • Przedmioty ścisłe - Chemia, Fizyka, Matematyka;
        • Przedmioty pamięciowe - Biologia, Geografia, Historia.
      • Sajmon mówi - zabawa polega na wykonywaniu poleceń, które zostały poprzedzone frazą "Sajmon mówi". Osoby, które nie wykonają polecenia Sajmona poprzedzonego frazą "Sajmon mówi" lub wykonują polecenia, które nie zostały poprzedzone ową frazą, giną.
        • Aby rozpocząć zabawę w Sajmon mówi trzeba powiedzieć na początku polecenie sajmon mówi zaczynamy zabawę w sajmon mówi;
        • Aby zakończyć zabawę w Sajmon mówi trzeba powiedzieć na końcu polecenie sajmon mówi kończymy zabawę w sajmon mówi;
        • Polecenia, które dotyczą tymczasowego bezruchu lub totalnego bezruchu są odwoływane przez kolejne nowe polecenie (wyj. polecenie sajmon mówi wszystkie polecenia wykonujemy w miejscu, które obowiązuje do końca zabawy lub do odwołania tego polecenia przez sajmona;
      • Snajper - strażnicy są ustawieni na najwyższym punkcie na mapie i dostają AWP, a więźniowie rozbiegają się na mapie (nie mogą się ukrywać). Zadaniem strażników jest zabicie więźniów (ostatnia osoba ma życzenie).
  • SteamID - identyfikator danego użytkownika, który można znaleźć na tej stronie, podając jego link do profilu; swój steamID można znaleźć po wpisaniu na serwerze w konsoli komendy status.
  • Tylna ściana - ściana naprzeciwko wyjścia z celi.
  • Wyjście z celi - drzwi, wyjściowe kraty z celi.
  • Wchodząc na serwer CS:GO JailBreak automatycznie akceptujesz regulamin.
  • Wszystkie prośby, problemy, skargi należy zgłaszać na Forum.
  • Każde kolejne polecenie zastępuje poprzednie.

II. Gracz i jego przywileje:

  • Do grupy graczy należysz od momentu dołączenia do serwera.
  • Na serwerze obowiązuje kultura osobista.
  • Na serwerze zabronione jest:
    • Reklamowanie;
    • Nadużywanie fajek;
    • Mylenie innych graczy;
    • Nadużywanie komunikacji;
    • Bindowanie zmiany tagu grupy;
    • Posiadanie nieodpowiedniego nicku
      • Każda osoba na serwerze musi posiadać przynajmniej 5 znaków z klawiatury QWERTY;
      • Za nieodpowiedni nick uznaje się posiadanie nicku administratora lub jakiejś funkcji (np. Warden, CT, FreeDay, Admin).
    • Podszywanie się pod innych graczy;
    • Wykorzystywanie błędów technicznych;
    • Mówienie oraz pisanie w innym języku niż polskim;
    • Używanie bez przyczyny komend głosowania graczy (np. voteban).

III. Więzień i jego przywileje:

  • Do grupy więźniów należysz od momentu dołączenia do terrorystów.
  • Więzień może:
    • Buntować się:
      • Jeżeli jednak chciałby wrócić musi zapytać o zgodę prowadzącego strażnika. Gdy ten się zgodzi, to butnownik nie może zostać zabity (wyj. posiadanie broni).
    • Zakupić konto premium - !vip;
    • Korzystać ze sklepu więziennego - !sklep;
    • Posiadać granat błyskowo-hukowy i dymny;
    • Domagać się ożywienia (!fk) lub śmierci osoby, która wykonała Freekilla, w miejscu niedostępnym dla więźniów.
  • Więzień musi wykonywać niezwłocznie polecenia prowadzącego strażnika.
  • Więzień nie może buntować się, dopóki nie dołączy do grupy więźniów, jeżeli zostanie ożywiony przez Administratora.
  • Więzień może zostać ukarany za:
    • Próbę ucieczki;
    • Atakowanie strażników;
    • Wejście do GunRoom'a;
    • Złe wykonanie polecenia;
    • Oszukiwanie przy zabawach;
    • Bliskie podejście do strażnika;
    • Niewykonanie polecenia w czasie;
    • Nadużywanie komunikacji głosowej;
    • Rzucanie granatu błyskowo-hukowego bądź dymnego;
    • Utrudnianie prowadzenia gry prowadzącemu strażnikowi;
    • Posiadanie broni lub granatów (granat zaczepny, koktajl mołotowa).

IV. Strażnik i jego przywileje:

  • Aby móc dołączyć do grupy strażników, na serwerze musi być 4 razy więcej więźniów od strażników (Ratio 1:4).
  • Strażnik musi:
    • Potrafić celnie strzelać;
    • Posiadać ogarnięty głos;
    • Posiadać sprawny mikrofon;
    • Wykazywać chęć prowadzenia;
    • Spełnić życzenie ostatniego terrorysty;
    • Wykonywać polecenia prowadzącego;
    • Posiadać mutację (wyj. brak chętnych);
    • Znać zasady obowiązujące na serwerze;
    • Nie dopuścić do zbuntowania się więźniów.
  • Strażnik nie może:
    • Korzystać z medyka;
    • Przebywać ciągle sikrecie;
    • Podrzucać broni więźniom;
    • Współpracować z więźniami;
    • Prowokować więźniów do buntu;
    • Brać udziału w zabawach (np. parkur);
    • Otwierać cel (bez zgody prowadzącego);
    • Uderzać i zabijać więźniów bez przyczyny;
    • Przeszkadzać prowadzącemu strażnikowi;
    • Rzucać granatu w niezbuntowanego gracza;
    • Wydawać poleceń (bez zgody prowadzącego);
    • Przebywać w GunRoom'ie po otwarciu się cel (wyjątek: zabawy, FreeDay);
    • Ciągle prowadzić rozgrywki (co rundę zmiana prowadzącego, wyj. brak chętnych);
    • Przebywać ciągle w grupie strażników (co mapę zmiana zespołu strażników, wyj. brak chętnych).

V. Prowadzący i jego przywileje:

  • Aby zostać prowadzącym wymagana jest przynależność do grupy strażników oraz wpisanie komendy !w.
  • Prowadzący może odliczyć czas reakcji dla więźniów;
  • Prowadzący musi:
    • Kreatywnie prowadzić;
    • Dążyć do tego, aby ostatni więzień otrzymał życzenie;
    • Wydawać jasne i zrozumiałe polecenia przez mikrofon;
    • Powtórzyć polecenie lub wyjaśnić zasady zabaw, jeżeli więzień sobie tego zażyczy (wyj. zabawy są wyjaśnione w regulaminie).
  • Prowadzący może używać:
    • Marker (Klawisz +use: E);
    • Komendy do leczenia więźniów (!ulecz);
    • Menu prowadzącego strażnika (!wmenu);
    • Komendy do głosowania o zabawę (!zabawa);
    • Komendy do otwierania cel więziennych (!open);
    • Komendy do zamykania cel więziennych (!close);
    • Komendy do odciszania żyjących graczy (!odcisz);
    • Komendy do wyciszania wszystkich graczy (!wycisz);
    • Komendy do odciszania żyjących więźniów (!odciszt);
    • Komendy do podzielenia więźniów na drużyny (!podziel);
    • Komendy do odciszania żyjących strażników (!odciszct);
    • Komendy do wyciszania wszystkich więźniów (!wyciszt);
    • Komendy do włączania/wyłączania respienia (!respienie);
    • Komendy do wyciszania wszystkich strażników (!wyciszct);
    • Komendy do włączania/wyłączania przenikania (!przenikanie);
    • Komendy do usunięcia podziału więźniów na drużyny (!polacz);
    • Komendy do wyłączania zabawy przed jej rozpoczęciem (!stop).
  • Prowadzący nie może:
    • Faworyzować więźniów;
    • Włączać walki więziennej (tzw. boxa) w celach;
    • Wydawać mylących lub niewyraźnych poleceń (np. Aimon mówi);
    • Zabijać całej mniejszej grupki, może jedynie zabić osobę blokującą szereg.
  • Po śmierci prowadzącego:
    • Jeżeli nikt nie przejmie prowadzenia przez 30 sekund, następuje FreeDay;
    • Jego ostatnie polecenie obowiązuje przez 30 sekund, wyjątkiem jest pozycja buntu, która obowiązuje graczy do wprowadzenia nowego rozkazu.

VI. Zasady ostatniego życzenia:

  • Przysługuje ostatniemu żyjącemu więźniowi, który nie zbuntował się.
  • Nie obowiązuje na Freeday'u oraz na innych zabawach.
  • Rodzaje ostatniego życzenia:
    • Przejęcie kontroli - komenda !kontrola:
      • Może trwać maksymalnie 3 minuty;
      • Podczas tego życzenia strażnik nie może zabić więźnia bez przyczyny.
    • Licytacja - komenda !licytacja:
      • Trwa około 60 sekund;
      • Osoba, która stworzyła licytację, otrzyma licytowane fajki;
      • Osoba, która wygra licytację, otrzyma FreeDay'a w następnej rundzie;
      • Podczas tego życzenia więzień nie może zabić strażnika, ani strażnik więźnia.
    • Freeday - komenda !fd:
      • Dozwolony jeżeli jest przynajmniej 3 strażników;
      • Podczas Freeday'a więzień może zostać ukarany za:
        • Atakowanie strażników;
        • Wejście do GunRoom'a;
        • Bliskie podejście do strażnika;
        • Próbę ucieczki od pilnującego strażnika;
        • Utrudnianie prowadzenia gry prowadzącemu strażnikowi;
        • Posiadanie broni lub granatów (granat zaczepny, koktajl mołotowa).
      • Freeday może posiadać tylko jedna osoba z drużyny więźniów;
      • Przysługuje osobie, która została zabita bez powodu i nie posiadała roszczeń wobec strażnika.
    • Menu życzeń - komenda !lr:
      • Walka na noże:
        • Zwykła
        • Pijana
        • Z niską grawitacją
        • Z odlotową prędkością
        • Księżycowe skoki
        • Z widokiem trzeciej osoby
      • Strzał za strzał;
      • Magazynek za magazynek;
      • No scope;
      • Kamień, papier, nożyce;
      • Bunt;
      • Wyścig.
    • Własne życzenie:
      • Nie może:
        • Być wulgarne;
        • Kazać śpiewać;
        • Obrażać innych;
        • Wymagać ingerencji administratora;
        • Utrudniać prowadzenie (strażnik ustala czy mu to utrudnia).
      • Musi być możliwe do zrealizowania;
      • Może obowiązywać w następnej rundzie, nie może natomiast obowiązywać w następnej mapie.

VII. Kredyty:

  • Fajki można otrzymać za:
    • Czas spędzony na serwerze:
      • Podczas świąt:
        • Gracz: 20 fajki za 2 minuty gry;
        • VIP: 100 fajki za 2 minuty gry.
      • Podczas eventu:
        • Gracz: 10 fajki za 2 minuty gry;
        • VIP: 40 fajki za 2 minuty gry.
      • Podczas weekendu:
        • Gracz: 4 fajki za 2 minuty gry;
        • VIP: 20 fajki za 2 minuty gry.
      • Normalnie:
        • Gracz: 2 fajki za 2 minuty gry;
        • VIP: 10 fajki za 2 minuty gry.
    • Za zabicie strażnika przez więźnia:
      • Podczas świąt:
        • Gracz: 500 fajek;
        • VIP: 2500 fajek.
      • Podczas eventu:
        • Gracz: 250 fajek;
        • VIP: 1250 fajek.
      • Podczas weekendu:
        • Gracz: 100 fajek;
        • VIP: 500 fajek.
      • Normalnie:
        • Gracz: 50 fajek;
        • VIP: 250 fajek.
    • Za zabicie więźnia przez strażnika:
      • Podczas świąt:
        • Gracz: 50 fajek;
        • VIP: 250 fajek.
      • Podczas eventu:
        • Gracz: 25 fajek;
        • VIP: 125 fajek.
      • Podczas weekendu:
        • Gracz: 10 fajek;
        • VIP: 50 fajek.
      • Normalnie:
        • Gracz: 5 fajek;
        • VIP: 25 fajek.
  • W godzinach od 22:00 do 6:00 wszystkie fajki są podwojone.

Wszelkie prawa zastrzeżone © SztangaBiceps
Wersja stworzona dla graczy serwera JailBreak
Regulamin wchodzi w życie od dnia 23 Lipca 2015 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...

Dnia 06.04.2016r. o godzinie 17:00 nastąpiła aktualizacja regulaminu serwera.

  • Dodane:
    • Strażnik nie może: Przebywać ciągle sikrecie
    • Na serwerze zabronione jest: Nadużywanie fajek
    • Każda osoba na serwerze musi posiadać przynajmniej 5 znaków z klawiatury QWERTY
    • Podczas Freeday'a więzień może zostać ukarany za: Próbę ucieczki od pilnującego strażnika
    • Polecenie totalny bezruch nie może być wydane na zabawie rozpoczętej przez prowadzącego strażnika
    • Za nieodpowiedni nick uznaje się posiadanie nicku administratora lub jakiejś funkcji (np. Warden, CT, FreeDay, Admin)
    • Więzień może: Buntować się: Jeżeli jednak chciałby wrócić musi zapytać o zgodę prowadzącego strażnika. Gdy ten się zgodzi, to butnownik nie może zostać zabity (wyj. posiadanie broni)
  • Zmiany:
    • Strażnik musi: Posiadać mutację (wyj. brak chętnych)
    • Podczas tego życzenia strażnik nie może zabić więźnia bez przyczyny
    • Powtórzyć polecenie lub wyjaśnić zasady zabaw, jeżeli więzień sobie tego zażyczy (wyj. zabawy są wyjaśnione w regulaminie).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy później...

 

Wiadomość automatyczna

 

Temat został przeniesiony z

"Serwery Counter Strike Global OffensiveCSowicze | 5vs5 - 91.224.117.61:271805vs5 Regulamin"

do

"Archiwum ForumTematy Archiwalne".

POSZUKUJE WSPÓLNIKÓW / OPIEKUNÓW - NA SERWERKI CS:GO!

:!!: Skontaktuj się ze mną po więcej szczegółów :!!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie