Skocz do zawartości

Zablokowane Rozkodowana misja do metin2 by Surek


RumcajsJumper

Rekomendowane odpowiedzi

-- Sherer 2015 for Surek (C)
-- Zakaz rozdawania kodu, etc.
-- Asek to pizda
quest surek_fabularne begin
	state start begin
		function conf()
			------ KONFIGURACJA ------
			local tablica = {
							{["ID_MOBOW"] = {2600, 2601, 2602, 2603, 2604, 2605, 2606, 2607, 2608, 2609, 2610, 2611, 2612, 2613}, ["POZIOM"] = 95, ["DODATKOWY"] = 95, ["ITEM"] = 151077},
							{["ID_MOBOW"] = {2600, 2601, 2602, 2603, 2604, 2605, 2606, 2607, 2608, 2609, 2610, 2611, 2612, 2613}, ["POZIOM"] = 110, ["DODATKOWY"] = 95, ["ITEM"] = 151078},
							{["ID_MOBOW"] = {2623, 2624, 2625, 2626, 2627, 2628, 2629, 2630, 2631, 2632}, ["POZIOM"] = 121, ["DODATKOWY"] = 121, ["ITEM"] = 151079},
							{["ID_MOBOW"] = {2623, 2624, 2625, 2626, 2627, 2628, 2629, 2630, 2631, 2632}, ["POZIOM"] = 130, ["DODATKOWY"] = 121, ["ITEM"] = 151080},
							{["ID_MOBOW"] = {2616, 2617, 2618, 2619, 2620, 2635, 2636, 2637, 2638, 2639}, ["POZIOM"] = 134, ["DODATKOWY"] = 134, ["ITEM"] = 151081},
							{["ID_MOBOW"] = {2616, 2617, 2618, 2619, 2620, 2635, 2636, 2637, 2638, 2639}, ["POZIOM"] = 150, ["DODATKOWY"] = 134, ["ITEM"] = 151082},
							{["ID_MOBOW"] = {2645, 2646, 2647, 2648, 2649, 2650, 2651, 2652, 2653}, ["POZIOM"] = 151, ["DODATKOWY"] = 151, ["ITEM"] = 151083},
							{["ID_MOBOW"] = {2645, 2646, 2647, 2648, 2649, 2650, 2651, 2652, 2653}, ["POZIOM"] = 157, ["DODATKOWY"] = 151, ["ITEM"] = 151084},
							{["ID_MOBOW"] = {2645, 2646, 2647, 2648, 2649, 2650, 2651, 2652, 2653}, ["POZIOM"] = 163, ["DODATKOWY"] = 151, ["ITEM"] = 151085},
							{["ID_MOBOW"] = {2645, 2646, 2647, 2648, 2649, 2650, 2651, 2652, 2653}, ["POZIOM"] = 165, ["DODATKOWY"] = 151, ["ITEM"] = 151086},
							{["ID_MOBOW"] = {1401, 1402}, ["POZIOM"] = 205, ["DODATKOWY"] = 205, ["ITEM"] = 151187},
							{["ID_MOBOW"] = {1401, 1402}, ["POZIOM"] = 215, ["DODATKOWY"] = 215, ["ITEM"] = 151188}

							}
			if pc.getqf("next") > table.getn(tablica) then
				return nil
			end
			return tablica[pc.getqf("next")]
		end
		function nagroda()
			local tablica = {
							{["PRZEDMIOTY"] = {{30251}, {3}}, ["BONUSY"] = {{apply.ATT_BONUS_TO_MONSTER, apply.POISON_PCT}, {5, 5}, {"Silny przeciwko potworom", "Szansa na otrucie"}}},
							{["PRZEDMIOTY"] = {{27987}, {5000}}, ["BONUSY"] = {{apply.ATT_BONUS_TO_MONSTER, apply.STUN_PCT, apply.BLOCK}, {5, 3, 3}, {"Silny przeciwko potworom", "Szansa na omdlenie", "Szansa na block ciosów"}}},
							{["PRZEDMIOTY"] = {{80008}, {4}}, ["BONUSY"] = {{apply.ATTBONUS_HUMAN, apply.ATT_GRADE_BONUS}, {5, 75}, {"Silny przeciwko ludziom", "Wartość Ataku"}}},
							{["PRZEDMIOTY"] = {{30252}, {3}}, ["BONUSY"] = {{apply.MAX_HP, apply.ATT_GRADE_BONUS, apply.ATT_SPEED}, {2500, 75, 10}, {"Maks PŻ ", "Wartość Ataku", "Szybkość Ataku"}}},
							{["PRZEDMIOTY"] = {{71015}, {1}}, ["BONUSY"] = {{apply.ATT_BONUS_TO_MONSTER, apply.MOV_SPEED, apply.ATT_SPEED}, {5, 10, 5}, {"Silny przeciwko potworom", "Szybkość Poruszania się ", "Szybkość Ataku"}}},
							{["PRZEDMIOTY"] = {{71123, 71129, 151000, 151001, 151000, 151001, 30185}, {15, 15, 200, 200, 50, 50, 3}}, ["BONUSY"] = {{apply.ATT_BONUS_TO_MONSTER, apply.MOV_SPEED}, {5, 10}, {"Silny przeciwko potworom", "Szybkość Poruszania się "}}},
							{["PRZEDMIOTY"] = {{71123, 71129, 151000, 151001, 151000, 151001, 30185, 30179}, {15, 15, 200, 200, 50, 50, 3, 5}}, ["BONUSY"] = {{apply.CRITICAL_PCT, apply.PENETRATE_PCT}, {5, 5}, {"Szansa na krytyka", "Szansa na przeszywkę "}}},
							{["PRZEDMIOTY"] = {{71123, 71129, 151000, 151001, 151000, 151001, 30185, 30179, 30169, 30170}, {15, 15, 200, 200, 50, 50, 3, 5, 5, 5}}, ["BONUSY"] = {{apply.STR, apply.INT, apply.CON, apply.DEX}, {10, 10, 10, 10}, {"Siła", "Inteligencja", "Witalność ", "Zręczność "}}},
							{["BONUSY"] = {{apply.ATTBONUS_HUMAN, apply.ATT_BONUS_TO_WARRIOR, apply.ATT_BONUS_TO_ASSASSIN, apply.ATT_BONUS_TO_SURA, apply.ATT_BONUS_TO_SHAMAN, apply.RESIST_WARRIOR, apply.RESIST_ASSASSIN, apply.RESIST_SURA, apply.RESIST_SHAMAN}, {10, 10, 10, 10, 10, 5, 5, 5, 5}, {"Silny przeciwko ludziom", "Silny przyciwko wojownikom", "Silny przyciwko ninja", "Silny przyciwko sura", "Silny przyciwko szaman", "Odporność przeciwko wojownikom", "Odporność przeciwko ninja", "Odporność przeciwko sura", "Odporność przeciwko szaman"}}},
							{["BONUSY"] = {{apply.MAX_HP}, {4000}, {"Maks PŻ "}}},
							{["PRZEDMIOTY"] = {{30196, 151065, 151066, 30193, 30194, 80017}, {15, 3, 3, 2, 2, 1}}, {["BONUSY"] = {{apply.MAX_HP}, {10000}, {"Maks PŻ "}}},
							{["PRZEDMIOTY"] = {{30196, 151065, 151066, 30193, 30194, 80017}, {15, 3, 3, 2, 2, 1}}, {["BONUSY"] = {{apply.MAX_HP}, {10000}, {"Maks PŻ "}}}
							}
			if pc.getqf("next") > table.getn(tablica) then
				return nil
			end
			return tablica[pc.getqf("next")]
		end
			------ KONIEC KONFIGURACJI ------
		function to_roma(val)
			local cyfry = {"I", "II", "III", "IV", "V", "VI", "VII", "VIII", "IX", "X", "XI", "XII"}
			return cyfry[val]
		end
		function tab_is_in(tab, str)
			for i = 1, table.getn(tab) do
				if str == tab[i] then
					return true
				end
			end
			return false
		end
		when login with pc.level >= 95 begin
			if pc.getqf("next") == 0 then
				pc.setqf("next", 1)
				set_state(polowanie)
			else
				set_state(koniec)
			end
		end
	end
	state polowanie begin
		when letter begin
			local konfiguracja = surek_fabularne.conf()
			send_letter("Księga Mocy "..surek_fabularne.to_roma(pc.getqf("next")).." - "..konfiguracja["POZIOM"].." Lv.")
		end
		when button or info begin
			local konfiguracja = surek_fabularne.conf()
			say_title("Księgi Mocy")
			say("")
			say("Teleporter Seon-Hea potrzebuje pomocy")
			say("Udaj się do niego po więcej informacji.")
			say_arbuz("Pośpiesz się!")
		end
		when 20095.chat."Księgi Mocy - Zadanie" begin
			say_title("Seon-Hea:")
			say("Witaj "..pc.get_name()..".")
			say("Poszukuję kilku odważnych wojowników do")
			say("pomocy nad utworzeniem Księgi Mocy.")
			say("Możesz dla mnie zdobyć część "..surek_fabularne.to_roma(pc.getqf("next")).." Księgi Mocy?")
			say("Wynagrodzę się bardzo soczyście.")
			say("Proszę pomóż!")
			clear_letter()
			set_state(zabij)
		end
	end
	state zabij begin
		when letter begin
			local konfiguracja = surek_fabularne.conf()
			send_letter("Księga Mocy "..surek_fabularne.to_roma(pc.getqf("next")).." - "..konfiguracja["POZIOM"].." Lv.")
		end
		when button or info begin
			local konfiguracja = surek_fabularne.conf()
			say_title("Księgi Mocy")
			say("")
			say("Seon-Hea wielki Teleporter")
			say("potrzebuje Twojej pomocy, pokonaj")
			say("potwory w poszukiwaniu")
			say("pierwszej części Księgi Mocy")
			say("Potwory te znajdują się na mapie "..konfiguracja["DODATKOWY"]..".")
			say("")
			say_item("Księga Mocy Cz. "..surek_fabularne.to_roma(pc.getqf("next")), konfiguracja["ITEM"], "")
		end
		when kill with not npc.is_pc() begin
			local konfiguracja = surek_fabularne.conf()
			if not surek_fabularne.tab_is_in(konfiguracja["ID_MOBOW"], npc.get_race()) then
				return
			end
			if number(1, 350) == 1 then
				pc.give_item2(konfiguracja["ITEM"], 1)
				notice("[Księga Mocy "..surek_fabularne.to_roma(pc.getqf("next")).."] Wymagana część Księgi Mocy wylądowała w Twoim ekwipunku!")
				notice("[Księga Mocy "..surek_fabularne.to_roma(pc.getqf("next")).."] Udaj się do Seon-Hea i oddaj mu ją!")
				clear_letter()
				set_state(powrot)
			end
		end
	end
	state powrot begin
		when letter begin
			local konfiguracja = surek_fabularne.conf()
			send_letter("Księga Mocy "..surek_fabularne.to_roma(pc.getqf("next")).." - "..konfiguracja["POZIOM"].." Lv.")
		end
		when button or info begin
			say_title("Księgi Mocy")
			say("")
			say("Wróć do Seon-Hea po nagrodę.")
		end
		when 20095.chat."Księgi Mocy - Nagroda" begin
			say_title("Seon-Hea:")
			say("")
			local nagroda = surek_fabularne.nagroda()
			local konfiguracja = surek_fabularne.conf()
			if pc.count_item(konfiguracja["ITEM"]) < 1 then
				say("Nie masz Księgi!")
				return
			end
			pc.remove_item(konfiguracja["ITEM"], 1)
			say("Dziękuje, Ci.")
			say("Posiadam już "..surek_fabularne.to_roma(pc.getqf("next")).." część Księgi Mocy")
			if (10-pc.getqf("next")) > 0 then say("Lecz jeszcze przed Tobą jeszcze "..(10-pc.getqf("next")).." Wyzwań ") end
			say("Twoj nagroda za zdobycie Księgi Mocy")
			say("")
			if nagroda["PRZEDMIOTY"] != nil then
				say("Przedmioty:")
				for i = 1, table.getn(nagroda["PRZEDMIOTY"][1]) do
					if nagroda["PRZEDMIOTY"][1][i] == 0 then
						say("- Doświadczenie "..nagroda["PRZEDMIOTY"][2][i])
						pc.give_exp2(nagroda["PRZEDMIOTY"][2][i])
					else
						say("- "..item_name(nagroda["PRZEDMIOTY"][1][i]))
						pc.give_item2(nagroda["PRZEDMIOTY"][1][i], nagroda["PRZEDMIOTY"][2][i])
					end
				end
			end
			if nagroda["BONUSY"] != nil then
				say("Bonusy na stałe:")
				for i = 1, table.getn(nagroda["BONUSY"][1]) do
					say(nagroda["BONUSY"][3][i].." o wartości "..nagroda["BONUSY"][2][i])
					affect.add_collect(nagroda["BONUSY"][1][i], nagroda["BONUSY"][2][i], 60*60*24*30*365)
				end
			end
			pc.setqf("next", pc.getqf("next")+1)
			clear_letter()
			set_state(wejt)
		end
	end
	state wejt begin
		when login or levelup begin
			local konfiguracja = surek_fabularne.conf()
			if konfiguracja == nil then
				set_state(koniec)
				return
			end
			if pc.level >= konfiguracja["POZIOM"] then
				set_state(polowanie)
			end
		end
	end
	state koniec begin
		when login or levelup begin
			local konfiguracja = surek_fabularne.conf()
			if konfiguracja == nil then
				return
			end
			if pc.level >= konfiguracja["POZIOM"] then
				set_state(polowanie)
			end
		end
	end
end

Pozdrawiam

POSZUKUJE WSPÓLNIKÓW / OPIEKUNÓW - NA SERWERKI CS:GO!

:!!: Skontaktuj się ze mną po więcej szczegółów :!!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

 

Wiadomość automatyczna

 

Temat został przeniesiony z

"Hyde ParkOfftopic"

do

"Archiwum ForumTematy Archiwalne".

46eb1ed9cbe7d5fa853e8ae5bd972479.gif

Przeczytaj Regulamin!

arrow_state_grey_right.png

Odwiedź mnie!

arrow_state_grey_right.png

W razie problemów, napisz do mnie!

arrow_state_grey_right.png

Zobacz moją galerię!

arrow_state_grey_right.png

Reklamuj naszą sieć innym!

arrow_state_grey_right.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie