Skocz do zawartości

Smoke


Kirito

Rekomendowane odpowiedzi

Patrycja zadam Ci to samo pytanie co Aren. A jeśli chodzi o smoke, faktycznie trzeba skrócić czas działania bo jest za długi. Chociaż moim osobistym zdaniem, lepszą opcją było by go usunąć tak jak napisał Kirito . Gra była by nieco trudniejsza ;>

G7TYNd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na nie. Nie przemyslaleś tego tylko piszesz jako spam wg mnie. Dobrze jest teraz i ne chcę zmiany.

Co miałem przemyśleć ? <rotfl>

Może podam argumenty : 

-CT wskakuje na kampę zbudowaną z licznych ''śmierci'' , TT rzuca smoke gdy CT znajduję się nad czaszkami w celu wyeliminowania gracza . Irytujący jest fakt , że pada się na początku rundy z tak miernej przyczyny.

-TT rzuca smoke poczym celuje z awp z 2metrów bo inaczej nie trafi xD lol

 

Uważam , że smoke powinien pełnić rolę zapewnienia sobie chwilowej ucieczki przed CT a nie wyeliminowanie goniącego poprzez strzał w głowę lub zwyczajne wpakowanie go na czaszkę .

Bawmy się goniąc i uciekając :> 

 

Hmm. Jeśli usunięcie smoke nie wchodzi w grę co by wykluczyło wszystkie argumenty , to może wprowadzić ''odporność na strzały'' gdy jest się zamrożonym - (strzały nas nie zabijają/ranią) (lecz headplash działa) I wtedy choć w części umili to grę . Oczywiście dodając do tego skrócony czas działania :>

Edytowane przez Kirito

kirito.pngfuu5.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem usunięcie go, to nie jest zbyt dobry pomysł, ale skrócenie jak najbardziej, ponieważ trwa on za długo. Dlaczego by go nie usunąć? Bo nie każda osoba grająca na serwerze grała na HNSie i nie ma niesamowitego escape mechanizmu, za to smoke jest dla tej osoby (dla mnie też) jedną z niewielu dróg ucieczki. 

Usunięcie - 
Skrócenie +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie