Skocz do zawartości
Konkurs MCFarma - Minecraft Edycja 1 ×
MISS & MISTER | WIOSNA 2024 ♥ ×
EVENT Kobiety vs Mężczyźni ×
[KONKURS] Znajdź pisanki! ×

slabooo

Użytkownik
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Dotacje

    0.00 PLN 

Informacje Profilowe

  • Lokalizacja
    Sosnowiec

Kontakt

  • GG
    510812

Osiągnięcia slabooo

Nowy

Nowy (1/14)

2

Reputacja

  1. Counter-Strike 1.6 jest na silniku Half-Life, znajdź go :D Ciekawe w ile gier/modyfikacji i jakie z tego obrazka grałeś? :D Temat trzyma luźno z tematyką poradników, jest to raczej geneza pod tytułem "Od czego się zaczęło z tym Counter-Strikiem" :D Wersja rozszerzona: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/85/Quake_-_family_tree_2.svg Po lewej stronie Mody i ewolucja silnika QuakeWorld (poprawiony Q1), po prawej to co wynikło z modyfikacji Q1. Po lewej gdy na obrazkach szukając w google się sprawdzi to wiele modyfikacji zawierało efekty które były nowością na tamte czasy! A rozwiązania z tych modów są na prawo w postaci wielu dziś znanych gier i są wykorzystywane do dziś! Przykłady poniżej :) Przypomnijmy, tak wygląda Quake 1. Przykład: Fisheye Quake Przykład: Tenebrae Quake Przykład: Qfusion (efekt "cel-shader" znany dziś np. z Borderlands czy Team Fortress 2) Przykład: Cheaphack Polecam obejrzeć https://www.youtube.com/watch?v=Isna9dL1C9I - Historia jak z Quake 1 zrobiono Half-Life 1. Ciekawostką jest to jakie są przedstawione bugi w grze i jakie efekty (jak na tamte czasy nie było takich efektów). To co wymyślono w modach do Q1 (na lewo) wykorzystano przy tworzeniu HL1. Podsumowując tak wyglądał początek. A tak koniec. Serwerownia poświęcona głównie jest CS 1.6 a to był kawałek historii... Potem już z CSem poszło z górki...
  2. Witam. Po skończeniu mapy de_kabul_sl (jest na forum) przerobiłem ją na typ mapy CS_ (Hostage Rescue) jako alternatywna opcja. Jest to finalna wersja dla 32 graczy maksymalnie. Różnice: Hosty znajdują się na BSie, drużyny zostały zamienione miejscami, na respie CT stoi ciężarówka - jest to Rescue Point. Reszta mapy nie zmieniona. Mapę można pobrać tutaj > http://cs.gamebanana.com/maps/182874. Dodaję tylko te screeny na których widać zmiany. To na tą chwilę ostatni projekt więc już nie będę dodawać map. Mapę możecie dodać na inny serwer na tej serwerowni (jeśli ktoś stwierdzi że "za dużo map". Miłej zabawy i pozdrawiam ;) Usunięta dolna część drzwi. Ciężarówka na respie CT - Rescue Point. Hosty. Screen zrobiony na ZBotach :)
  3. Właśnie kończę przeróbkę de_kabul_sl na mapę typu CS_ (na Hosty) Niebawem pojawi się temat :ph34r:
  4. Witam. Przedstawiam przeróbkę mapy de_train mojego autorstwa. Jest to finalna wersja dla 32 graczy maksymalnie. Posiada zmienione tekstury i dodatkowe przejścia lub obecne zmodyfikowane (radze pobiegać). Dodana lokomotywa i 2 wagony do których można wejść. Jeden BS to tradycyjnie Atomówka, drugi to zbiornik z Cysterną. Można ją pobrać tutaj > http://cs.gamebanana.com/maps/182878. Myślę że może się przydać. Miłej zabawy i pozdrawiam ;) PS. Już jedna moja mapa jest na forum, piszę znowu temat na COD201 bo średnio jest najwięcej graczy na tym serwerze :) Resp TT. BS z Atomówką. Środek + kawałek BSa. Różnica widoku na tych samych współrzędnych. Wentylacja = dodatkowe przejście. BS z Cysterną. Resp CT.
  5. FPSować? Co to znaczy. Kabul32 to starsza mapa i kompilowana była w 32bitach, mój kabul w 64bitach (nowszymi lepszymi kompilatorami). Co do SpawnPointów wrzucam obrazek prosto z edytora. ;) SpawnPointy są nad ziemią (nie zabija a niweluje możliwość blokady) i jest ich po 16. Też takiego zdania jestem. Dlatego przeróbka znanej mapy...
  6. Witam. Chciałem Wam przedstawić przeróbkę mapy de_kabul mojego autorstwa. Jest to finalna wersja dla 32 graczy maksymalnie, posiada 2 BSy, zmienione tekstury i przejścia. Można ją pobrać tutaj > http://cs.gamebanana.com/maps/182679. Myślę że przyda się na większości z modów. Miłej zabawy i pozdrawiam ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie