Cóż tak jak nazwa tematu wskazuje, na serwerze pewne rzeczy odbiegają od ogólnego balansu i są czasami irytujące.
1. Siwy Mechanik - Cóż klasa jest bardzo dobra. W pewnych momentach, aż za bardzo. Podstawowa mobilność (60pkt. Kondycji), główna broń (TMP), oraz mniejsza widzialność (+/- 60pkt.) sprawiają, że klasa jest zbyt dobra, oczywiście jeśli porównamy ją do innych zwykłych klas.
I tu jest jeden problem: ,,Ale ta klasa nic nie ma i potem na wyższych poziomach nic nie biję".
Proponuję troszkę ją znerfić / zmienić:
- Usunąć jej mniejsza widoczność lub zmienić wartość.
- Odebrać 20pkt. kondycji.
+ Dodać przebicie wytrzymałości (Dmg zadawany przez broń omija wytrzymałość przeciwnika).
3 Opcja sprawdza się potem na wyższych poziomach bo klasa nie odstaje szczególnie od innych pod względem zadawanych obrażeń.
2. Uzi Master - Jest to jedyny perk, który oferuję aż 30 dodatkowych obrażeń (Broń + Obrażenia). Zgodzę się, jest to tylko i wyłącznie Uzi jednak w pewnych sytuacjach obrażenia zadawane przez ten perk przekraczają 60-70 dmg na pocisk.
Sugeruję aby zrównać dodatkowy dmg tak, aby był podobny do innych perków. [10-18 dmg (Chińska Dezercja - Famas Master)].