Skocz do zawartości

Milosz

Użytkownik
  • Postów

    1
  • Rejestracja

  • Czas online

    41s
  • Dotacje

    0.00 PLN 

Osiągnięcia Milosz

Nowy

Nowy (1/14)

2

Reputacja

  1. Cześć, na waszym serwerze dosadnie wk*wia mnie ten plugin na przenikanie, działa na zasadzie o kant du*y kiedy są inne, lepsze możliwości.. Już parę lat temu DarkGL napisał plug o przenikaniu bytów, bodajże 2015r, na prawdę mało serwerów wykorzystuje ten potencjał, nawet gdy w 2016 wychodził ReHLDS z dodatkami do metamodów oferującymi te i inne 'dodatki'. Dość gadania, proponuje wrzucić ReSemiclip jako dodatek do ReHLDS który pewnie już macie, zapewni to m.in powrót do 'normalności' mianowicie możliwość podsadzania się przez kucanie - nie blokowanie, i czysta linia strzału, model sojusznika przeźroczysty w taki sposób że rzucając HE czy inny granat, nie wspominając o strzale , nabój oraz granaty nie odbiją się od modelu naszego sojusznika, co zdarza się nagminnie szczególnie shoot z awp, zmarnowany strzał przynajmniej 1x na runde. Ten link zapodam bo wyjaśnia poprzez filmik jak to funkcjonuje, oczywiście cvary można inaczej ustawić. https://www.amxx-bg.info/viewtopic.php?t=554 To jakaś lepsza, poprawiona wersja https://goldsrc.ru/threads/36/ Jeżeli będzie potrzebny tłumacz mogę pomóc w tym A ta standardowa wtyczka do rehlds https://github.com/rehlds/resemiclip A i zaś krótki opis cvarów z RU na PL # semiclip 0 | 1 ON / OFF plug # team 0 | 1 | 2 | 3 # - 0 Semiclip ważny dla wszystkich # - 1 Semiclip ważny tylko dla T # - 2 Semiclip ważny tylko dla CT # - 3 Semiclip ważny tylko dla kolegów z drużyny # # time 0 | 180 Jak długo trwa akcja półokrągła od początku rundy. # crouch 0 | 1 Automatyzacja kucania. # effects 0 | 1 Efekt przezroczystości zależy od odległości między graczami. # distance 64 | 250 W jakiej odległości gracz może mieć przezroczystość i akcję półkolistą. # transparency 0 | 255 Przezroczystość modelu # penetfire 0 | 1 Pomiń ogień na przezroczystych sojusznikach. semiclip = 1; team = 3; time = 0; crouch = 1; effects = 0; distance = 200; transparency = 120; penetfire = 0;
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie