Cześć, na waszym serwerze dosadnie wk*wia mnie ten plugin na przenikanie, działa na zasadzie o kant du*y kiedy są inne, lepsze możliwości.. Już parę lat temu DarkGL napisał plug o przenikaniu bytów, bodajże 2015r, na prawdę mało serwerów wykorzystuje ten potencjał, nawet gdy w 2016 wychodził ReHLDS z dodatkami do metamodów oferującymi te i inne 'dodatki'. Dość gadania, proponuje wrzucić ReSemiclip jako dodatek do ReHLDS który pewnie już macie, zapewni to m.in powrót do 'normalności' mianowicie możliwość podsadzania się przez kucanie - nie blokowanie, i czysta linia strzału, model sojusznika przeźroczysty w taki sposób że rzucając HE czy inny granat, nie wspominając o strzale , nabój oraz granaty nie odbiją się od modelu naszego sojusznika, co zdarza się nagminnie szczególnie shoot z awp, zmarnowany strzał przynajmniej 1x na runde.
Ten link zapodam bo wyjaśnia poprzez filmik jak to funkcjonuje, oczywiście cvary można inaczej ustawić.
https://www.amxx-bg.info/viewtopic.php?t=554
To jakaś lepsza, poprawiona wersja
https://goldsrc.ru/threads/36/
Jeżeli będzie potrzebny tłumacz mogę pomóc w tym
A ta standardowa wtyczka do rehlds
https://github.com/rehlds/resemiclip
A i zaś krótki opis cvarów z RU na PL
# semiclip 0 | 1 ON / OFF plug
# team 0 | 1 | 2 | 3
# - 0 Semiclip ważny dla wszystkich
# - 1 Semiclip ważny tylko dla T
# - 2 Semiclip ważny tylko dla CT
# - 3 Semiclip ważny tylko dla kolegów z drużyny
#
# time 0 | 180 Jak długo trwa akcja półokrągła od początku rundy.
# crouch 0 | 1 Automatyzacja kucania.
# effects 0 | 1 Efekt przezroczystości zależy od odległości między graczami.
# distance 64 | 250 W jakiej odległości gracz może mieć przezroczystość i akcję półkolistą.
# transparency 0 | 255 Przezroczystość modelu
# penetfire 0 | 1 Pomiń ogień na przezroczystych sojusznikach.
semiclip = 1;
team = 3;
time = 0;
crouch = 1;
effects = 0;
distance = 200;
transparency = 120;
penetfire = 0;