Skocz do zawartości
  • Liczba zawartości

    12
  • Dotacje

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

WesołyRomek

Użytkownik

O WesołyRomek

  • Tytuł
    Nowicjusz

Informacje Profilowe

  • Lokalizacja
    Cs go
  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Nick: WesołyRomek Ranga: s3 (spadłem z kałacha) Ilość przegranych godzin: ok. 140 Czy aktualnie posiadasz rangę VIP`a: Administracja
  2. ahhhhh kocham ludzi którzy kłamią :) po pierwsze nie woteban tylko ban a po drugie powiedziałeś do mnie (wyłącz to gówno bo bana dostaniesz) no ok ale pozdro :*
  3. Na tak +Ogarnia +Lubiany przez graczy +zna regulamin -Twarz -Lubi małe dzieci(aż za bardzo)
  4. Imię: Radek Wiek: 16 lat Mikrofon?: sprawny/posiadam Mutacja?: posiadam Nick: WesołyRomek SteamID:STEAM_0:0:124832348 Ranga (CS): gold nova 2 Ilość przegranych godzin: 92 Dostępny czas dzienny: Poniedziałek:18-22 Wtorek:18-22 Środa:18-22 Czwartek:18-22 Piątek:18-22 Sobota: 7rano - 4 rano Niedziela:7rano - 22 Znajomość regulaminu [1-10]: 9 Umiejętność zarządzania SourceBansem [1-10]:8 Ranga Administrator na innym serwerze?: nie Sposób płatności składek: Sms Dlaczego ty?:Ponieważ bardzo dużo gram na serverze i widze dużo ludzi którzy nie
  5. Ale z drugiej srtony patrzec to było by ułatwienie dla TT i to by było troszeke za OP.
  6. Jestem za moze i by to troche utrudniło więźnią bunt ale jeśli będą chcieli się buntować to i tak się zbuntują.
  7. Moim zdaniem to jest bez sensu ponieważ ludzie po pierwsze oddali swoje skiny aby mieć inne przywileje niz normalni gracze lub zapłacili realną kasą którą albo dostali od rodziców albo sami zarobili. Ogólnie jestem na NIE ponieważ CT nie miało by szans ze względu takiego że np. jest 5 VIPOW na serverze i 2 innych graczy którzy mają long jumpa i ci VIPowie tez go mają co daje nam łącznie 15 graczy którzy mogą uciec bez najmniejszego problemu i kupić dodatkowo broń lub znaleźć na mapie. I teraz pomyśl sobie ze jesteś w CT i 15 ci uciekło co zrobisz ? Oczywiste ze sie poddajesz bo zginiesz w prz
  8. Masz 100% racji często CT zabija bo nie słychać TT i wtedy to denerwuje dość bardzo .
  9. A po co ? Co to zmieni ? Nie widze tez takiej potrzeby bo to tylko ruletke popsuje ze względu takiego że nie będzie emocji jak się weźmie to w !lr .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Regulamin