Skocz do zawartości
Konkurs MCFarma - Minecraft Edycja 1 ×
MISS & MISTER | WIOSNA 2024 ♥ ×
EVENT Kobiety vs Mężczyźni ×
[KONKURS] Znajdź pisanki! ×

Humans VS Monters MOD !


Informacje o pliku

hvmxp_mod_forum_banner.jpg

 

( Counter-Strike & Condition-Zero Mod)

.: Opis :.
Ten MOD tworzy walke miedzy ludzmi a potworami.
Uzyj konfiguracji pliku (mozna tak: 'maps/nazwamapy_monster.cfg')aby zrespowac Kreatury.
Kazdy stwor "monstername_frags" daje specjalne fragi.
Ten MOD potrzebuje CSDM do prawidlowego dzialania!
Ludzie beda miec specjalny radar dzieki czemu latwiej zabic kreature.
Gracz majacy najwiecej punktow za zabicie potworow (fragow) "win_limit" wygrywa!!!

.: Potwory :.
1. Alien Grunt (agr)
2. Big Momma (big)
3. Bull Squid (bul)
4. Controller (con)
5. Gargantua (gar)
6. Head Crab (hea)
7. Hound Eye (hou)
8. Slave (isl)
9. Snark (sna)
10. Zombie (zom)
11. Human Grunts (hgr)
12. Tentacle (ten)
13. Barney (bar)
14. Human Assassin (has)

.: Umiejetnosci :.
HP +: Dodaje max hp: 'skill1_hp' za kazdy level.
Speed +: Dodaje szybkosci z kazda bronia przez: 'skill2_speed' za level.
Gravity -: Obniza grawitacje przez: 'skill3_gravity' za level.
Start Pistol: Zamienia start z pistolem: (0 skill4_pistol0,1 skill4_pistol1,2 skill4_pistol2,3 skill4_pistol3,4 skill4_pistol4,5 skill4_pistol5)
Mid-Kit: Naprawia zycie: 'skill5_hp' za kazdy level (zbinduj to 'midkit')
Vanish:Bedziesz niewidzialny dla ludzi i potworow poprzez: 'skill6_time' sekund co lvl, raz na zycie (zbinduj to 'vanish')

.: Uzytkowe :.

hvm_bhmode <mode> //ADMIN z flaga D, zmienia "hunter mod" (0 = Wylaczony, 1 = zabij wszystkich 2 = Druzyny) hvm_reset <name> //ADMIN z flaga A, reetuje levele i wyniki hvm_givexp <name> <xp> //Admin z flaga D, moze dawac XP say /wins //pokazuje ile razy gracz wyggral say /kills //pokazuje ile potworow gracz zabil say /(mon) //Pokazuje ile razy zabiles danego potwora(Tylko 3 pierwsze charaktery: agr,big,bul,con,gar,hea,hou,isl,sna,zom, etc.) say /topwins //Top10 wygranych say /topkills //Top10 zabojcow say /top(mon) //Pokazuje Top10 zabic danego potwora (zabojcy) say /tmdl //Zmienia model TT: urban = terror | gsg9 = leet | sas = arctic | gign = guerilla | (TYLKO CZERO) spetsnaz = militia say /ctmdl //Changes model back to CT say /help //Wyswietla pomoc say /help2 //Pomoc2 say /hvmstats //Staty HvM Mod say /skills //Menu skilli say /skillsinfo //Info o skillach say /resetskills //Resetuje skille con hvm_stats <name> //Pokazuje statystyke gracza ktory sie polaczyl (HvM Mod) con midkit //Uzywa apteczki (Raz na runde)

.: CVARy :.

bounty_hunters 0 //Wlacza MOD Bounty Hunters (0 = Wylacza, 1 = "Zabij wszystkich", 2 = Druzyny) level1xp 100 //Potrzebne XP do zdobycia 1 level'u(Kazdy nastepny level bedzie potrzebowal 2x tyle XP niz poprzedni lvl) point_perlevel 2 //Ile punktow gracz zbiera za KILL'a? skill1_hp 20 //Ile HP gracz bierze sobie za: 'HP +'? skill2_speed 20.0 //Ile % dodaje szybkosci graczowi: 'Speed +' ? skill3_gravity 12.0 //Ile % zmniejszy sie grawitacja: 'Gravity -' ? skill4_pistol0 glock18 //Jaki poczatkowy pistolet dla: 'Start Pistol' level 0? skill4_pistol1 usb //Jaki poczatkowy pistolet dla: 'Start Pistol' level 1? skill4_pistol2 p228 //Jaki poczatkowy pistolet dla 'Start Pistol' level 2? skill4_pistol3 deagle //Jaki poczatkowy pistolet dla 'Start Pistol' level 3? skill4_pistol4 fiveseven//Jaki poczatkowy pistolet dla 'Start Pistol' level 4? skill4_pistol5 elite //Jaki poczatkowy pistolet dla 'Start Pistol' level 5? skill5_hp 25 //Ile dostajemy HP za apteczke? skill6_time 2 //Ile sekund jestesmy niewidzialni na: 'Vanish' level? skill1_maxlevel 5 //Jaki maksymalny lvl dla: 'HP +'? skill2_maxlevel 5 //Jaki maksymalny lvl dla: 'Speed +'? skill3_maxlevel 5 //Jaki maksymalny lvl dla: 'Gravity -'? skill5_maxlevel 5 //Jaki maksymalny lvl dla: r 'apteczki'? skill6_maxlevel 5 //Jaki maksymalny lvl dla: 'Vanish'? knife_speed 50 //Predkosc jaka bedzie nadana graczowi gdy nie uzywa broni(noz) agrunt_xp 15 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: agrunt? bigmomma_xp 25 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: bigmomma? bullsquid_xp 5 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: bullsquid? controller_xp 15 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: controller? gargantua_xp 50.0 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: gargantua? headcrab_xp 3 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: headcrab? houndeye_xp 5 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: houndeye? islave_xp 10 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: islave? snark_xp 1 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: snark? zombie_xp 10 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: zombie? hgrunt_xp 10 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: hgrunt? tentacle_xp 25 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: tentacle? barney_xp 10 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: barney? hassassin_xp 10 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: hassassin? agrunt_frags 1 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: agrunt? bigmomma_frags 2 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: bigmomma? bullsquid_frags 1 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: bullsquid? controller_frags 1 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: controller? gargantua_frags 3 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: gargantua? headcrab_frags 0 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: headcrab? houndeye_frags 1 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: houndeye? islave_frags 1 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: islave? snark_frags 0 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: snark? zombie_frags 1 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: zombie? hgrunt_frags 1 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: hgrunt? tentacle_frags 2 //How many frags a player gets for killing a tentacle? barney_frags 1 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: barney? hassassin_frags 1 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: hassassin? win_limit 50 //Ile fragow gracz musi miec aby wygrac? fragslose 1 //Ile fragow gracz traci gdy zginie? (Gdy zostanie zabity przez czlowieka straci -1) min_players 2 //Ile graczy musi byc podlaczonych do naliczania fragow? hvm_pause 0 //Zatrzymuje MOD'a Ludzie VS Potwory ze zliczonymi fragami, zabiciami potworow i wygranymi. hvm_save 1 //Zapisuj wyniki graczy(Zabosjtwa, wygrane, zabojstwa [przez] potworow) hvm_saveby 0 // Zapisuj przez: 0 = SteamID, 1 = IP, ELSE = Nick hvm_sounds 1 //wlacza sound'y do MOD'u Ludzie VS. Potwory. hvm_top10_path "addons/amxmodx/hvm_top10" //Miejsce w ktorym beda zapisywane statsy (TOP10).(Uzywa "hvm_saveby")

.: Wymagane moduly :.
engine
cstrike
fakemeta
hamsandwich
fun
csdm
nvault


.: CSDM :.
Nalezy sciagnac..
_____________________


.: Ustawienia CSDM :.
-Mod broni etc. [X]
-Menu broni [ ]
-Strip Weapons [X]
-Automatyczne przeladowanie [ ]

.: Foto :.

[spoiler]de_dust0027.jpg[/spoiler]

[spoiler]de_dust0028.jpg[/spoiler]

[spoiler]de_dust0029.jpg[/spoiler]


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie