Skocz do zawartości

ReHLDS, ReGameDLL. v3


1 zrzut ekranu

Informacje o pliku

Witam, wrzucam paczkę z silnikiem ReHLDS,  pluginy są

najnowsze na obecny dzień i dodatkowo ReGameDLL.

 

Proponuje wgrywać na z reinstalowanym serwerze i potem dodawaniu modów.

 

  • ReHLDS - jest wynikiem inżynierii wstecznej, na podstawie silnika CS 1.6-  HLDS (build 6152/6153). Plik engine_i486.so.
                     Lepsza wydajność, optymalizacja.
     
  • ReGameDLL - jest to wyniki inżynierii odwrotnej na podstawie mod CS do Half-Life (HLDS budować 6153beta) wykorzystując informacje debugowania w wersji Linux, cs.so. W prostych słowach, ReGameDLL jest odpowiedzialne za CS jako całości. W nim jest opisana cała logika trybu CS, a także praca broni, zachowanie jednostek, oddziaływanie zespołów, warunków, koniec rundy i tak dalej.

    Plik game.cfg w cstrike, warto się z nim zapoznać. Umożliwia zwiekszenie max pieniedzy, penetracja HE, respawn.
     
  • ReAuthCheck - plugin metamoda który weryfikuje gracza, czy jest botem czy nie. > FakeDetector.
     
  • Rechecker - plugin, umożliwiając sprawdzenie plików przy wejściu na serwer po jego md5 hash. Możliwe zastosowania:
    Wykrycie oszustwa w katalogu z grą, wykrywanie niedozwolonych modeli itp.
     
  • Reunion - odpowiednik dproto, pozwala na granie graczy z Steam, a Non-Steam.
     
  • VoiceTranscoder RC3 - odpowiednik vtc, pozwala na rozmawianie graczy Steam, a Non-Steam.
     
  • WHblocker - ogranicza działanie wallhacków.

Co nowego w wersji v3   Zobacz listę zmian

Dodano

Brak zmian dla tej wersji


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie