Skocz do zawartości
Konkurs MCFarma - Minecraft Edycja 1 ×
MISS & MISTER | WIOSNA 2024 ♥ ×
EVENT Kobiety vs Mężczyźni ×
[KONKURS] Znajdź pisanki! ×

Zablokowane NOWY SERV 1.6 ! ! !


HELLBOY

Rekomendowane odpowiedzi

Słuchajcie gram na tym forum od dość długiego czasu. Mam jak każdy przerwy bo nie samym nakurw***iem człowiek żyje :D. Wpadałem na pomysł ponieważ lubie servery tego typu abyście postawili choćby na jakiś czas server typu DR ( dla tych którzy nie wiedzą Dead Run). Sam osobiście nie znam się na stawianiu servów tylo na amx. ale było by miło gdyby gdybyście go zrobili boja naprzykłąd gram na naszej sieci servów na kilków servach (sry za pwowtózenia) DD2, Cod mod, JB i FFA. Na każdym z serwów są w wiekszosći inni gracze , więce na servie typu DR możliwe że powiekszyłoby się grono Graczy? Co wy na to? THX

post-289-0-12581600-1422794842.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahah niezła fotka. No mi się zdaje że mógł by być serwer DR. Nie wiem jak inni.

Na forum : CaPoWaTy

Na Cs : !#  DesT!nY #2 :.

Pamiętaj ! Jestem graczem DD2 i przeważnie AWP . Jak gram to dla Ciebie Wh , a Dla mnie mój Skill. Pamiętaj o tym :D 

GG :  51808811

Csowicze.pl 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahahaa padłem jak zobaczyłem tego ss'a xD. Jestem za jestem wielkim fanem DR jest to mój ulubiony mod :D

Pomogłem? Mój post Ci się podoba? Nie zapomnij zostawić PLUSA! To Tylko jeden klik ;)

 

KONTAKT:

~ Steam: exiteroN.

~ PW

 

Zanim napiszesz do mnie prywatną wiadomość zapoznaj się z poniższym regulaminem.

 

1.Nie odpowiadam na wiadomości typu "Siema, co robisz" "E jesteś?"

2.Pisząc do mnie staraj zachować interpunkcje/ortografię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. A przede wszystkim, opłacisz serwer? Żeby zrobić DR, potrzebny jest serwer, a wątpię że w obecnej sytuacji będzie któryś z obecnych właścicieli otwierać kolejny.

luna.gif

 

 

 

1600 postów 19.01.2016 [°]